بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ



 Tanggal 10 Jun 2011 hari-hari terakhir aku di GERIK
♥ Walaupun berat hati melepaskan pergi  
♥ tapi terpaksa aku LEPASKAN


♥ Agak pahit untuk aku TELAN , tapi MANIS untuk AKU kenang

♥ Di atas apa yang BERLAKU dan TERJADI aku anggapnya ialah         


♥ SATU ujian dari ALLAH untuk aku

♥ Memang sedih sangat .
   Banyak kenangan aku kat sini .

♥ KEPADA pensyarah2 yang sangat aku sayangi , aku hormati dan    
    aku sanjungi .
    Terima Kasih banyak2 atas ilmu yang dicurahkan pada aku . 
    Akan aku sematkan di dalam jiwa aku .
    Kepada kawan-kawan seperjuangan semoga kita sama-sama   
    berjaya didunia dan juga di akhirat kelak . 


♥ 2 minggu terakhir aku di GERIK terlalu perit untuk aku teruskan  
    hidup 
♥ Kaki aku longlai untuk melangkah ke KKGP untuk menduduki  
   PEPERIKSAAN .

♥ Semangat dan jiwa aku jauh melayang entah kemana .
   Ya Allah kau berikanlah aku KEKUATAN yang luar BIASA  
    untuk aku terus semangat




Aku PASRAH . REDHA ini sudah suratan . 


--> Moga nanti kita KEMBALI bersama .

Bagaimana korang menafsirkan diri aku sekali pun!

♥ AKU TETAP SAYANG KORANG eks 



2 nota cinta ♥:

chieyha vanila said...

amy...
jangan lah bersedih ek..kadang2..kita terpaksa melepas kan semua yg berada d depan mata kita.."sabar "ri ini tetap berakhir di situ..tp hari esok tetap akn datnag jua" :D

Nur Aimi Farhana said...

Terima Kasih zeyha! amy akan cuba kuat kan lagik semangat nieh! =)
semoga kita sama2 berjaya didunia dan jugak di akhirat KELAK! :(

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana