Semanis Pertemuan , Seakrab Persahabatan

Penatnya terasa , baru sampai umah , tapi semangat aku nak mengupdate tetap ade . Sebab hari neh dapat jumpa kawan² lama masa sekolah dulu . Last jumpa pon masa amek result tahun 2007 dulu . Terasa hangat nya rindu meyh . Dorang pun okay , nampak aku jew tegor , peluk² cium² dah lama sangat asenya tak jumpa an , kira nya kenduri kahwin umah sahabat aku neh , macam separa reunion ahh wat kita orang , terubat juga rindu selama ini , sembang punya sembang  hehehe tak sedar tengok² jam dah kul 3 petang , neh laa akibatnya bila lama dah tak jumpa , tapi biler jumpa kecoh tak terkawal .


Hari neh kira umah member baik aku laa jugak . Abang dia kawen , dia suh aku ajak ramai² member datang , bagi memeriahkan suasana . Aku pun ajak laa selagi boleh hehehe =) . Memang ramai laa , kebanyakkan nya memang kenal laa . Tapi tak terlayan sume , hehehe . Seronok asenya bila sekali sekala dapat berkumpul cam neh . Kalau selalu² pun takpe . Rupa paras pon dah lain . Makin chumel , makin kacak , cehhh wahhhh . Aku harap kita sume akan berjaya hingga ke puncak menara gading hendaknya . Kawen jangan lupa jemput aku nohhh . Hehehe =) . 





p/s : Semanis Pertemuan , Seakrab Persahabatan (miss korang sangat² kelas à 5Ikhlas ‘06&’07)

0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana