Senyum itu i n d a h ツ



Beberapa jenis senyuman yang biasa saya ukir =) .

1 . SENYUM KETABAHAN --> senyuman bila saya menghadapi masalah & tabah menghadapinya 

2 . SENYUM TEGAR --> senyuman yang menghiasi bibir , disaat saya mempunyai kekuatan walaupun tengah menghadapi masalah kronik + tahap gaban .

3 . SENYUM  KETULUSAN --> senyuman yang saya tau datang dari hati yang paling dalam (kira paling ikhlass laa) hehehe . siyes nie . Kalau tak caya dengar lagu ketulusan hati Anuar Zain . Walaupun lagu tu kalau di amati takde langsung kaitan dengan senyuman sesape .

4 . SENYUM  KAMBING --> digunakan untuk cover ape2 yg kena cover . Hahahah .


Tapi saya tak suka senyum bila =p


5 . SENYUMAN SINIS --> siyes tak suke sebab saya tau saya telah membuat orang yang melihatnya sakit hati . seraya menyumpah berbakul2 . Hehehe


6 . SENYUMAN MENGGODA --> sumpah (pantang ayam) tak suka . Nasib baik tak reti pon . 



2 nota cinta ♥:

zmah said...

Senyum punya makna...

Nur Aimi Farhana said...

ya..setiap senyuman pasti punya mkna! depends on situation :)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana