Misi mencari CHENTA ! ツ


Motif sangat tajuk kat atas nieh kann . hahaha . hai guys finally we met again!


Wooo! Pasal ni..umur sekarang hampir 21 tahun . Bila fikir umur 21 muda lagi . Cuak jugak biler fikir pasal chenta nieh . Memang bikin jiwa kacau! Hehehe . Bukannya tak mencari . Bila dah jumpa yang berkenan masalah lain pulak timbul . haha! . So , tutup buku lama then bukak buku baru . Ramai jugak orang tanya aku . aku nieh nak jenis laki yang camner ? mungkin soul mate tu masih belum jumpa . aku bukan nak kerabat diraja , anak dato , golongan bangsawan ataupun hartawan . cukuplah lelaki yang biasabiasa saje . hoho! . tapi aku percaya pada jodoh yang ditentukan oleh ALLAH s.w.t . 





“ mama , abah . kahwinkanlah amy dengan sesiapa pun . amy tak kisah kalau itu yang mama dan abah rasa terbaik ''



OHHhhh .. NO ! ='(

2 nota cinta ♥:

- LIANA ASIF - said...

umo msih muda, p'jlanan kita masih pjg, ramai lg org yg kita akan jmpa d hari depan.. doa muga d'permudahkan bertemu dengan yg terbaik untuk diri.. :-)

Nur Aimi Farhana said...

terima kasih :D

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana