nuk cangat !

Petang ini cuaca agak muram . Sang  mentari mula melarikan diri . 3 minggu berkhidmat tanpa henti . Mungkin sudah tiba  masanya untuk berehat seketika . Biarkan hujan pula merahmati bumi Shamrock ini pula .

HAHAHA . pe laa yang aku merepek pepagi bute nieh . tade pape ponn , aku just nak gtaw kat korang yang aku nak gi tempat nieh . ade sape2 bole tolong n bawak aku sampai tempat nieh ? aku nak gi sangat . masih dalam perancangan laa . ahakss . HAHAHA .  orang cakap kalau kiter gi kedai nak beli gula takkan dapat garam pulak kann . so! so! Kena laa usaha lebih sampai dapat beli gula . hehehe .  korang paham tak pe maksud aku . paham tak ? paham tak ? watwat paham suda laa . hihihihi . oke laa . nanti aku da gi tempat nieh aku gtaw korang ehh . then aku takkan luper upload gambar nyer . sabaqqq nohhh . InsyaAllah . oke bye2 . lebiu u olls . 



mama nanti along nak gi sini taw . hehehe


bole ke aku berhemah shopping klu dtg cni . hehehe 






2 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana