OHhhh.. hepi besday to ME ツ

Kalau bole hari2 nak hupdate belog . tapi mood nieh kadang cam roller coster yea ?
Kadang RESAH , GELISAH , suka , DUKA , tawa , TANGIS . berubah² dari masa ke semasa . aku sendirik tak dapat nak ramal . hiksss! -.-‘

Tinggal 5 hari jek lagik aku nak sambut besday aku yang ke 21 . wahhhh 21 dah aku kann . cam tak percaya jek . pangai still macam bebudak lagik . kali neh nak celebrate ngan kengkawan kat LOST WORLD Of  Tambun . hahaha . tapi tak confirm lagik . aku masih mengumpul kekuatan sape² if nak join laa . lagik ramai lagik best (berangan²) .


9 JULAI 2011 tarikh keramat nya . after neh aku bole laa mendaftar for PILIHAN RAYA . semangat lebih .
Hahaha .  







p/s : OHhhh.. hepi besday to ME! wachout! :p


0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana