Perkongsian bersama ツ

Perasaan kadang rasa jugak tertekan . perasaan pun pandai tertekan ehh . terasa juga ingin disayangi , dibelai , dimanja . wahhh sejak dua menjak dah masuk umur 21 tahun nieh . asyik piker centa jek . perlu ke centa nieh pada diri aku . diri aku neh perlu ke centa . biler tengok kengkawan kuar dengan BF dorang sesekali terlintas jugak di benak fikiran aku nieh nak jadik cam dorang . kepit sana sini bagai belangkas . bila aku berfikir sejenak argghhh rimas laa pulak  hidup cengituuu . I want freedom . tak reti laa nak berkasihkasih dan bersayangsayang neh . ajarin bole tak ? hehehe . tapi serius laa tak reti laa nak mainmain ngan perasaan . jenis aku nieh bila aku dah sayang sorang tuh . sorang tuh jela yang aku sayang . ase nya centa aku tak mudah berpaling pada yang lain . gituuuu euuuuww! . then biler aku sayang orang tuh bagai giler . dia tinggalkan aku pulak . kecundang mak nokkk! tamo laa cenggitu . tanok laa memain dengan perasaan nieh .

Hahaha . sampai laa nieh laa aku suke dengan sepotong ayat nieh . ayat dari kazen aku laa tah dari mana die ciplak aku pon tak taw . hehehe . ayat nye berbunyi cam gini . “Kalau mulut kata I love u , tapi hati kata I hate u , tader ertinya centa . centa nieh bukan mainan . centa nieh bukan laa hanya sekadar katakata  . bagi aku centa nieh lahir dari dalam . bukan lah pada luaran jek . pada yang sedang bercenta . bercenta laa dengan merasai nikmat dan kemanisan ketika bercenta . pada yang masih solo seperti aku teruskan memburu centa yea . Peace yawww!








ß caye besday gurlz 





Malam nieh ase terharu sangatsangat . hopefully dapat kekal kan cam gini every year . baru laa look muda sikit kannn . hahhh gituuu! . nieh kali kedua dalam hidup aku paling ramai kawankawan wish besday aku HEPI BESDAY GURLZ . antara ikhlas ke tak ikhlas ke terpulang je pada dorang an . agak kot nampak hari nieh ade name list frend besday kat FB tuh wish jela bagi memeriahkan suasana yerk . gituuu pulak . btw apeape ponn tafsiran korang yang aku wat aku tetap nak ucap TERIMA KASIH banyakbanyak kat korang . tanpa korang sape laa aku kannn . mekasih taw for ur time n wishes! . I'm very appreciate it . and the lastly for my beloved family . yang sentiasa susah senang bersama aku . thanks sooo muchhh especially mama tite   abah tite adek tite . cayang kamoo sume ! lebiu yawww!









p/s : hati sangat gummbilaa ! 










2 nota cinta ♥:

CintaKhadijah said...

epi belated bufday dear..:)
pic cun! :)

Nur Aimi Farhana said...

tenkiu yawww! ;)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana