Happy Fasting ツ

Segala syukur dan pujipujian kepada Allah , Tuhan semesta alam . Tuhan yang berhak disembah , dipuji dan dicintai . Kami berlindung kepada Allah dari segala macam kejahatan dan tipu daya syaitan .  Dari segala dosa dan noda yang telah kami lakukan . Aku bersaksi bahawa tiada Tuhan yang berhak disembah selain Allah  dan aku bersaksi bahawa Nabi Muhammad adalah pesuruh Allah . Selawat dan salam ke atas Rasulullah s.a.w. Sesungguhnya barang siapa yang diberikan oleh Allah petunjuk , maka tiada siapa yang dapat menyesatkannya dan barang siapa yang disesatkan oleh Allah , maka tiada siapa yang dapat memberikannya petunjuk .

Kalau Hati Baik , Wajah Sentiasa Cantik ! (aku pasti kalian semua inginkan seperti itu) .
Apa motif aku tulis entah . hikkss!

Pejam celik ! Pejam celik dah hampir menjangkau hari yang ke sepuluh kiter berpuasa kann . sekejap betol dan begitu pantas bumi nie berputar  . kiter bagaikan baru saja menyambutnya pada tahun lalu . panjang betol mukadimah aku yerk . hehehe . bukan pe , bukan salu ponn nuk citer sal Ramadan nieh . die datang jenguk kiter ponn setahun jek sekali . so! So! Panjang laarr sikit yerk korang .

Motif sebenar! Kat bawah nieh aku ade share gambar untuk tatapan korang . hihihihi . semalam kann kiter orang berempat gi berbuka puasa samersamer . pick kat bawah nieh tiga orang jew kan . yang sorang lagik uhh yang tolong snap gambaq nieh laaa! Hehehe . (akak! Sorry pic tader , jgn marah nanti kena jual ) . Tukar mood sedih pulak . maybe nieh yang pertama dan terakhir kiter berbuka samersamer . InsyaAllah , diizinkan tuhan dipanjangkan umur dan  moga jodoh kiter panjang nanti kiter berbuka puasa sesame lagik yerk ! Lebiu korang . 



Okey lah ! okey lah jangan sedihsedih . if korang free nanti kiter lepaking sesame lagik yerk . Tarrikkkkk nafas! Lepassss!


Okey laa seperti biasa bagi mengakhiri katakata aku . aku nuk mention diri aku n korang jugak . “Berpuasalah dalam keadaan yang terbaik . Gandakan jugak segala amalan agar puasa kiter pada ramadan kali ini menjadik puasa yang diberkati dan kenangan yang terindah” .








p/s : Jangan direnung perjuangan yang perit , pahit dan sukar tetapi renungilah kenikmatan kedamaian yang kau akan capai di Akhirat setelah kau bersusah payah untuknya .  Janji Allah itu pasti , sesungguhnya Allah tidak memungkiri janji .





1 nota cinta ♥:

Chempaka Sari said...

hai thanks sebab follow saya...

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana