Sangat Bersedia . Yiiiiihaaaakkk!!!



Ogos pegi  September pon datang . Begitu cepat hari berlalu . Bila muncul raya , usaha sebulan menguruskan badan berlalu begitu sahaja . hahaha! Betol kew  wei ? tanya korang  pulok ? tepuk dada tanya laa diri sendiri laa . ahaksss .

Aku pasti ada yang menggeleng dan sesetengahnye tersenyum bangga . sebab pe ? sebab dorang berjaya turun kan  berat badannn . ouhhhh tidakkk!! Selera aku makin plusplus laa . bak kata opah aku “makan lew selagi kamu ade selera makan , nanti udoh tua teringin itu ini pulok dah tak bole nak makan “  hahaha . bak kata opah aku larr . aku tak kata yerkk . tapi kali nieh kena laa kerja kuat sikit yerk . betul tak ? kang tak muat pulak baju rayer aku uhh . biler usaha dah dipertingkatkan pasti hasilnya begitu lumayan sekali .  “u always pass failure on ur way success” .

Biler nak rayer nieh perasaan tuh bercampur2 kan . sedih ade . happy sesangat ponn ade . nak tadah tangan mintak duit rayer ponn ade . hehehe . 


cane persiapan korang already settle ? hehehe .


Akhir kata dari aku . hayatilah lagu ini seperti hari esok adalah HARI RAYER!!!!! 




15 nota cinta ♥:

**::CIKNUURUL::** said...

uihh,.xde nye CN nk kurus,.lg brtmbh2 mkn bnyk ade la,.hihi,.xpe,aslkn ibadat kite terjaga,.

salam aidilfitri,.:)

Hunnym Syot 美智子 said...

selamat hari rayee :)


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/im-sorryy.html

ADEEYA said...

happy eid mubarak :)

Iman Rifqi said...

selamat hari raye :)

me suya said...

setuju dgn opah kamu.. makan selagi berselera.. mmgla saya chubby tapi bukan ayat nk sedapkan hati pun.. bila tak makan pun org bising kan..hehehe anyway.. tgh taip komen ni sedeh lak sbb ade lagu raya.. Suya tak balik raya lagi ni.. hwaaaaaaaaaaaa sensitip

Nafisah Ruslan said...

orang kate "kalau malu akan lapar" hehe.. tapi memang tiap kali bulan puasa mesti berat badan turun.. adoih..

illianiAriffin said...

Selamat hari raya,aimi!!!! tq taw sbb baca blog tite..ececece~

Amy Farhana said...

@**::CIKNUURUL::** : hihi . hope so! ^_^

Amy Farhana said...

@**::CIKNUURUL::** : hihi . hope so! ^_^

Amy Farhana said...

@Hunnym Syot 美智子 : rayer dah abes! hihi ;)

Amy Farhana said...

@ADEEYA : thnx sygs! ^_~

Amy Farhana said...

@Iman Rifqi : slmt hari rayer diks! ;)

Amy Farhana said...

@me suya : hihi . namo sedey2 . rayer dah abes pon! ;) huehue

Amy Farhana said...

@Nafisah Ruslan : best laa klu turun! amy?? hurmm huahua =.='

Amy Farhana said...

@illianiAriffin : slmt ali laye tamoo jugak! hihi ^_~

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana