Babak babak cinta ♥



Zero!! z e r o !

Bersihkan jiwa , bersihkan hati , tenangkan jiwa seketika . tarik nafas panjang2 dengan seberapa pantas yang boleh dengan menggunakan tenaga siput babi yang ada . aku menghela kan nafas yang ada unsur2 berbaur sambal tumis petai yang mak aku masak tengah hari tadi . pergghh lega gilak!


berfikir sejenak secara positif . Amy ingat! apa apa pun kamu kena senantiasa berfikiran positif! Allah tuh maha Adil . kita tak boleh seluas2nya . sebulat2nya nak menyalahkan takdir dengan apa yang sudah pun berlaku! korang tengok aku cuba pujuk diri aku . 


kini berteman sepi lalala . huh! sedih dowh . but now aku harus bangkit dan buang segala kedukaan dan kesepian . ciss! konon laa amy kalau ko dapat buang . but aku try laa . tapi serius tak boleh secara mendadak . huwaaaaa . ase nak makan manyak2 . ase nak melantak BURGER KING! MCD! KFC! TUTTI FRUTTI! jomm de sape nuk belanja tak ? hehehe . aku nak cuba lupa benda2 niey sume . aku cuba! aku cuba! dan teros mencoba! 


Aku tak bersalah wey! nape aku di hukum sampai cam niey ?? tapi aku biar semuanya berakhir disini . I have no intention to hurt yourself that is not possible to understand the true meaning of honesty in love . 



Ya Allah kau buanglah dia dari ingatan aku . Aminn .






2 nota cinta ♥:

Norayu Yusof said...

ingat nk becinta je kawan aku nie huhuhuhu :P

Aimi Farhana said...

@Norayu
Haha . entah laa Norayu oii :P

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana