Sedih pun ade , gumbira pun hado!


haii korangs! jumpe lagik kiter yerp . "sedih pon ade , gumbira pon hado"!! agak2 napee tajuk berbunyik sebegitu rupa ? ok ok nak cite kat korang latihan industri aku niey dah nak tamat tempoh wey . tak buley nak top up dah ker ? hukhuk . gilak kau! hurmmm kalau boleh top up mesty dah ramai wat cenggitu kann . tapi apekan daya kita tak buley nak melawan takdir . ape keheinyer lain benor bunyi nyer . jauh terpesong dowh! setiap pertemuan pasti ade perpisahan kann . so aku redho ngan perpisahan ini (dalam hati tak sabor nak barambus dari sini) kihkihkih :P 


Part yang paling tragis nyer biler terpaksa berpisah ngan kawan2 yang satu kepala batu niey . adoyy . I cannot live without you all in my sight ( cisss! ckap omputih kunun padahal translate google jer pon! ) huahuahua . serius beb! suatu masa nanti aku akan merindui korang juga! ( mesti korang pun rindu aku jugak kann ) pasan lebih aku kann ! huk3 . rindu nak mencekik sesame ^_~ , rindu nak mengumpat sesame ^_* , rindu nak berjimba sesame -_-" , rindu nak cuci tandas sesame :P . kuangkuang . aku praktikal jadik cleaner wey . jauh dari bidang der! nak wat cane kan . itu jerk bidang tugas yang ade kosong wat mase skang niey . pe laa yang aku merepek niey hahh ? (mesti korang nak lempang aku lelaju kann?


tapi aku praktikal sini F.O.C taw korang . untung besaq laa big bos niey . nak guna kudrat kiter tapi taik idung masin larr .ishh3 aku tak rasa taw . agak jerk!  hukkkktuiihh betoi arr . kahkahkah . bagi laa saploh hengget sehari pon aku amek taw! lepas laa isi minyak keta aku! jangan mimpi laa saploh hengget pon! celah gigi pon belum tentu ko , kuangkuang . aku tak kutuq big bos yerp , cam aku salu cakap niey laa kenyataan yang aku cuba tonjolkan , kerhkerhkerh . 


Part yang gumbira nyer pas niey aku tak payah bangun pagi! mandi pagi! makan pagi! bangun tidoq teruih makan tengah hari , agak2 korangs kui bape aku bangun tu ? hak3 . hahh yelaa sangat tak payah bagun pagi . pas niey dah last sem jangan dok wat kacau amy! huwaaaaa . kena bangun awal jugaks ker?? tamo! tamo! (gediks japs) kikikiki . tinggal 6 bulan jerk lagik . pengorbanan tuh penting! semangat tu perlu ade .cam ner mula2 daftar masuk study! cam tuh laa semangatnyer yeahhh! (pujuk hati niey!!) :( 


tadaaaaaaa niey laa tempat aku praktikal . hiks -_-'' 

para2 tutor i.t yang hebakkk2 sedang tekun kikikiki ^_~

kosong jerk . meh jemput study sini :D

minggu kemerdekaan . big bos minta kteorang kibarkan jalur gemilang! :)



henrty niey hanyalah gurauan semata2 . tiada kena mengena antara yang hidup atau pun yang mati! . 


Sumpah giler aku akan rindu kan korangs! 
terima kasih Norayu , Melisa , Shafeena , dan Noor Fazilah



2 nota cinta ♥:

Didiey Fadhilah Ramli said...

Blog awak cantik! :)

Congrats! Dah habis praktikal da :)

Aimi Farhana said...

@Didiey Fadhilah Ramli : yeay! hampir2 ke garisan penamat dah . hihi thnx puji blog kiter . perasann :P

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana