Wedding ♥


Baru balik dari wedding  sahabat aku! Hahhhhh lelaju aku hupdate kan! Semangat taw bab2 kawen niey .  Lagik sorang sahabat aku yang seangkatan usia nyer dengan aku dah menamatkan zaman solo nyer or zaman bujang nyer ? hahahaha . amai yg tanya . AMY ko biler pulak ? AMY ko biler lagik ? WHAT ?? hahhhh What ? pesal lak aku yang ditanya gituuu . hihihi . susah hati betoi nak jawab soklan niey .


Tarikkkkkk nafas panjang2 . LEPAS!!! Erghhhhh . sume orang impikan sebuah perkahwinan . macam2 impian . ade yang nak kawen alaaa2 gini . ade yang alaaaa gituu . ikut laaa kemampuan masing2 kann . tapi biler aku dok sensorang memikirkan soal kawen . terlalu subjektif taw . bukan senang sebenarnyer . banyak hal yang perlu di fikirkan . dari A sampai laa Z . mungkin sebab aku terlalu demand sangat kott bab tuh lambat erk ? tidakkkk!! Aku hanya berusaha yang lain aku serah jerk pada takdir . biarlah takdir yang menentukan segala2nya . Aminnnn ;) . biler aku nak kawen ? HAHAHA . tak sedia lagik kot! Kumpul harta dunia n akhirat dulu laaa kannnss ?


Tapi biler tengok tadi . cam best jerk . aku pulak yang over2 rase! Hihi . Indahnya dunia . SENYUMAN pon INDAH jerk kannn ? sejuk jerk mata yang memandang . nak dedicate sikit buat sahabat aku SHADILA BT BAHAZIM aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru! Dan aku doakan semoga perkahwinan yang dibina ini akan berkekalan hingga ke ahkhir hayat bersama pasangan pilihan hati . Aaaminnnn ;) wahhh jadik sedih pulak kannss . sebak nyer! 

Heyy! Peeps  . kat sini amy ade share sikit gambaq . korang tengok laa erk . sori gambaq tak cantek . walau camera canon tader! Yang penting aku tetap giler bergambor . eheheh .



cik mira , cik farra , pengatin *shadila , cik awin dan SAYE!!



ila dan Amy :)


eyhh2 jumpe ngan cik Amira lerr . lame giler tak jumpa . ini lah AKhirnyer! ketemu jua . makin chumel dier n makin plusplus kurus dari aku! hiksss -_-' . Jelesss giler laaa 


untuk tatapan terakhir! dah jadik isteri orang dah dier . huk3 

HHAHAHA . makanan ponn best! Yang penting sambal tumis udang petai! Perghhhh TERBAIK laaa .



OK . bai .

Semoga bahagia .



8 nota cinta ♥:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

wah .. selamat pengantin baru .. HUHU

noraauliyya said...

huhu , nak kawen gak ! hehe *gatal*

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hehe tengok org kawen xsabar pulak :)

Cik Jannah said...

haa. kawan saya pun ada dah kawen umo 20. ringan jodoh yee.

Amy Farhana said...

@Fatin Farhana Binti Ramli : hihi , mekasihh! opps! perasan suda :P

Amy Farhana said...

@noraauliyya : hihi , jum2 ngeh3 ^_~

Amy Farhana said...

@♥NuR SyAFiQah♥ : kan2 ? takk sbr sgt adoyy! gateinyer amy niey! kuikui :P

Amy Farhana said...

@Cik Jannah : huh! kiter berat jodoh , huk2 =.=''

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana