Yang ke - 400 , Terima Kasih


Camats malam chumels2 n kacaks sekalian alam . ngeh3 . wahhh hepi ko yerp buley gelak ngeh3 bagai . 

tadi dok usha2 belog aku niey dah #399 followers . kerhkerhkerh . punye laa nak genapkan followers niey sanggup main ugut2 ngan membe aku sorang niey . kikiki . cian die tak pasai2 jadik mangsa ugutan aku malam niey . dialog aku . 

"baik ko follow belog aku cepat! kalau tak aku tanak follow belog ko tuh! kah3 . kawan aku tadi dah terkucil2 takot biler tengok aku kuar kan bijik mata aku yang tak bape nak besaq niey . huahuahua . naseb ko laa wey . dapat membe cenggini . main ugut2 pulaks! hado den kesahhh! >.<

taraaaaaaaaa niey kan buktinya . 


hahhhh . cweet kan chumels2 aku n kacaks aku sekalian! 


Mimie thnx follow belog aku! huahuahua . cian ko kena paksa ngan aku kann ?  jangan marah yer ! ngeh3 

oke2 niey link blog followers chumels yang ker #400 
korang follow ler belog die jugak yerp . 



THANKS !!! KACAKS N CHUMELS 
to be my followers #400 !!! 



Sekian .



4 nota cinta ♥:

Cik Umiey Blog said...

sengal la ko ni amy..aku xnk join bru thu..:p

Aimi Farhana said...

@Cik Umiey Blog : hamboi ugut aku pulak erk . hihihi ^_~

♥ Awyyn Teletubbies ♥ said...

Good luck sister :)

Aimi Farhana said...

@♥ Awyyn Teletubbies ♥ : tengss sygs! hihi ^_~

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana