Bukan nak marah, tapi S A Y A N G

Bukan nak marah tapi sekadar menceriakan suasana kita bersama kann2? aku tahu mesti korang2 pun jua alami ape yang aku alami . hurmm nak kata benda niey terlalu serius tak laa kott . kemungkinan sesetengah akan anggap niey soal yang sangat lah remeh + temeh! , takk peduli pun hal ini . sape lahh pulak aku niey dalam bab2 nak menegur kann . ingin aku tegaskan! hanyalah renungan dan sedikit rase kekecewaan dari aku , cehwahhh . hihii ^_~ ta buley blah ayatt aku . kuikui 

Tapi secara jujurnya dari hati aku yang kanak2 ribena niey . aku sedey auw! kenapa laa sampai nak wat cam gitu! banyak lagik cara lainn dik oii . opss! bukan dengan cara itu . kite menipu orang lain , seolah olah kite menipu diri kita sendiri taw! aduhhhh , jangan di buat gitu lagik yerk! tamo! tamo! babap nanti baru taw! grrr >.< .

*antaranya! grrr >.<

*biler tengok sini! aik ?? taderr pon , tipah tertipu bang!! grrr >.<

Seriously banyak lagik cara lain .*bukanlah dengan cara di atas yerp! adik2 sekalian , korang boleh dapat kan tips2 yang power meletops kat beloger2 meletops kat bawah niey! kat bawah niey aku ade senaraikan link beloger yang kongsikan tips untuk korang cam ner laa nak UP kan FOLLOWERS!





Okayyy!! SELAMAT MAJU JAYA!! ( untuk aku jugak! ) kuikuikui 


10 nota cinta ♥:

Manja (let it be my sweet name) said...

sabar2 yer


HELP me untuk hilangkan kesan SUN BURN :'(

Amy Farhana said...

@Manja (let it be my sweet name) : hihi , geram2 ^_*

izamin said...

sis sabar2.. fizah nak tlg babap bole??/ hehehe

Dina Ifhami said...

sabar yee . biasalah bebudak . nk kejar follower mmg cenggitu . dina pun rjin jgak kne . haaiiih . nasib2 /:)

Amy Farhana said...

@izamin : hihi , sabor jelaa kan , jum2 babap ^_*

Amy Farhana said...

@Dina Ifhami : haishhh sabo jelaa kann ^_~ hihi

starzieti said...

ade jugak ek yg cam tuh. selama nih tak perasan pun. -.-

Amy Farhana said...

@starzieti : hehe adee laa syg! bukan rekaan laa kat atas 2 , huhu :P

Addin said...

hehe addin selalu kena :) nak buat macam mana, sabar je la.

Amy Farhana said...

@Addin : hehe! saborr jelaa ;)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana