Hari ini kau datang Riang, jyeaahhh!!



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Yiiiihakkk, hey korang sihat dak? lately niey pagi petang siang malam hujan jerk kann? hari pun sejuk, mendung, mata aku pun jadik layu kuyu, badan pun macam tak punya stamina langsung! haihh ;P dan huruf "M" akan menguasai diri aku sepenuhnya. korang pun same?? ahakss ;D . ishk2 macam tak percaya jerk minggu depan aku dah nak abes praktikal! korang tahu kan ape natang praktikal tuh? oke kalau tahu bagus!! tak sabiaq nak abes niey, nak dok merap kat umah puas puas, oke report pun hampir siap tinggal untuk editing yang terakhir sahaja. boleh laa aku tidur dengan lena sekali tanpa memikirkan soal report yang ketebalan dia mencecah seperti kasut tinggi mak aku yang hat 1 inci tuh. (sambil tepuk2 tangan eksaited) =.=' . dan yang paling best sekali hari niey aku cuti, 3 hari sekali gus disebabkan Awal Muharram jatuh pada hari ahad dan digantikan cutinya pada hari isnin? betoi ekk cam tu? sebab bos aku cakap cam tuh. sape bos aku tuh?? HAHA korang nak kenal ker?? dia gengs blogger aku jugak ;D Cik Barbydol ♥


Bangun pagi biasalah aku akan intai belog aku yang tersayang niey! cehwahh, KONON! ;P 1stly sekali biler buka blog tu masuk email enter password, my expectation is nak tengok ade tak sape2 drop komen, kalau takde memang laa :'( . oke keduanya nak usha bilangan followers, HAHA yess i appreciate it korang sume yang sudi follow belog aku yang naif ini. TERIMA KASIH ;) ketiga, aku akan cepat2 lari buka pintu shoutbox! sebab aku nak terjah derang yang terjah belog aku niey, walaupun hanya meninggalkan tapak kaki dan tangan kat shoutbox aku! walaupun tak drop komen kat entry aku :'( , aku akan tetap cuba terjah balik but take a time laa, sebab berukband aku niey dah nazak sangat! nak nyer belog yang penuh dan terlalu sarat dengan widget2, kemain loading lame, terus aku tekan button X

¯¯¯Bangun pagi! Gosok gigi! cuci muka pkai baju! ~lalalalal , eyh tak payah mandi ker?? buka pintu bilik tetiba Opss! mama aku, terkojoitt adennn, ape laa yang dia dok buat depan bilik aku? skodeng aku tidur ker pun? hihihikk, malas aku nak cakap banyak, sebab mulut busuk tak gosok gigi lagik! harharhar ;P , mama nampak muka aku terus bersuara, "hari niey kita breakfast kat luar yea!, aku pun angguk jek, tanda mengiyakan laa konon! ingat baru nak lepak umah, niey kalau kuar niey konpem memang abes duit aku, rabak, punah, dah laa sekarang niey ngah nak dok save bajet! esokk kan I nak pi kolumpo tau U ollss, hihihi ;D. bab tuh laa aku tak mau kuar hari niey, ingat nak rehat2 laa hari niey, apekan daya, dah mama ajak kan, takpe lahh mama belanja kot! kan dah gaji, follow jelaa ;D 

Mula pegi Kompleks Yik Fong, hahhh sape tahu?? kalau orang ipoh mesti tahu punya natang ape Yik Fong niey, kalau di kolumpo syurga membeli belah gadjet lappy Plaza Low Yat kann?? kalau kat Ipoh niey Kompleks Yik Fong laa syurga nak beli gadjet lappy, but tak besaq macam Plaza Low Yat ponn ;P, dalam pukul 10.30 gerak dari umah, sampai sana, memang susah nak cari parking, terpaksa laa aku dan mama kena standby dalam keta, takkan nak tinggal mama sensorang pulak kan, kang ade yang suh alihkan keta dia tak reti pulak, oke tak pelah, aku ambil keputusan tunggu sekali dalam keta, kang pas adik aku yang laki tu dah turun aku pulak pi naik atas, adehh berjam2 menunggu, keras aku ngan mama tunggu, tak turun2 lagik! haihh aku ase nak ngamok dah, be cool, aku maleh nak ngamok2 di pagi harii, lagi pun hari tak begitu panas sangat kann, oke aku cuba tak nak wat spoil di pagik hari. sungguh mulia kan hati aku =.=''

Pas dah beli cadtrige printer aku, nak pergi Giant, Sunway City pulak, perut pun dah kuar lagu keroncong! lapaq aih, aku bukan boleh lapaq sangat menggeletar satu badan aku niey, cepat2 pegi kedai roti, beli roti dulu lah, wat alas perut, sebab mama nak masuk shopping beli barang kat giant dulu, =.=' Lastnyer terus tak sarapan! nasib aku tibai roti tadi tader ahh terasa sangat! =.=' shopping tak hengat tengok jam dah pukul 12.00. pi foodcourt lunch teroih, ;P


adik aku berkata kata "adik lagik putih dari Along!" huwaaaa sakitnya hati aku =.=' aku pun lawan balik cakap dia, "dik lampu tu fokus kat ko! tuh pasal ko nampak terlebih putih!" cisss!! HAHAH ;P sabaq jelaa aku ;D

muka angkuh dari adek aku! huahua anak nyonya juai sayuq sesat kat sini! ;P 


Minta Ampun *entry terlalu panjang :')


Ok esok awal2 pagi nak pegi wedding jurulatih aku masa kat PLKN dulu. hihihikk ;D tak sabiaq nak jumpa cikgu! doakan perjalanan amy pergi dan balik dengan selamat semua nya . InsyaAllah Aminnn :) 




0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana