Ikhlas kan Hati ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

korang salu dengar kan cinta tiga segi?? kalau berkawan tiga segi penah dengar jugak takk?? arghhh tak kisah laa berapa segi pun kan, paling utama sekali berkawan biar ikhlas nohh, motif? aku sebenarnya bukan nyer nak cerita pasal KAWAN, sumpah aku sangat penat berkawan, yess kawan sangat perlu disisi kita walau dalam apa jua situasi nya , bak kata kawan kawan aku, kawan nak huha huha senang nak carik, kawan nak nangis sekali pun senang nak carik jugak! tapi dalam hati?? tak sape pon tahu kan, jadik! LU PIKIR LAH SENDIRI, TAPI bukan program realiti, tapi ini lah realitinya. 


korang sayang belog korang? ape tujuan korang berblog? ape kejadahnya blogwalking niey sume? MARAH aku tanya cam tuh? tudiaaaa mula dah! mula dah! 

gunakan hak BERFIKIR sebelum hak BERSUARA sebab manusia lani semua pura2 DENGAR, telan tapi tak HADAM :P


Oke, Selamat Malam , Selamat Beramal , Renung2 kan lahh , jangan sampai termenung wiwiwiwi ;P 



0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana