Kesukaan :)

Hari niey tak nak membebel macam makk nenek , sebab keadaan kesihatan aku takk begitu mengizinkan , almost 4 weeks aku bleeding , at the same time sedih sangat , sebab pergerakkan aku sangatlah terbatas , takk putus putus doa ku panjat kann agar di beri kesihatan tubuh badan . Aaminn :) . Oke aku dok godek godek google tadi jumpa pulak gambaq gambaq kat bawah niey , aku merasakan sangatlah cantik , pada pandangan mata aku , korang ? mungkin , SERIUS perut sakit sangat , bagai di cucuk cucuk dengan besi karat , YA Allah! :'(


Amalan yang baik itu takkan sekali-kali disiakan oleh Allah. Bahkan yang terdetik di sudut hati kita juga tak pernah terlepas daripada pandangan Allah SWT. Biarlah Allah yang menilai kebaikan kita dan memberikan ganjaran di akhirat. 
Kelak :)




8 nota cinta ♥:

fifipinky said...

moga awk sht2 yer....
amin..

Amy Farhana said...

@fifipinky : Thanks :)

Suhaili Othman said...

semoga cepat sembuh ye :) btw gambar tu cantik.! kebanyakan gmbr tu ada kt tumblr :D

Amy Farhana said...

@Suhaili Othman : hehe , yea Terima Kasih :)

Addin said...

sabar ye, addin doa kan semoga cepat sembuh. amin :')

YNA said...

get well soon dear :)

Amy Farhana said...

@Addin : Thanks Addin , InsyaAllah :')

Amy Farhana said...

@YNA : Trima Kasih , InsyaAllah :)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana