meet f r i e n d ♥


selamat malam . lelaju kan aku hupdate . pecut 180 km/j . huahuahua . wa engat nuk hupdate esok jeee . tapi tangan wa niey tak tahan sangat dah hehe! 

okee okee meh nak cite . hari jumaat tanggal 4 november 2011 . aku dah deal ngan sorang kawan aku niey . die niey kawan baik aku mase kat PLKN . huahua baik ker aku ngan die ?? . argghh gasak jerk . lepaih jerk tamat latihan terus tak jumpe dah . last 2008 . aku niey cuba jugak jejak kasih . hihi . akhirnyer aku jumpe acc efbee die . punyer laa sonok . ase nuk gtaw jerk satu dunia aku jumpe efbee die . ade pehal tah aku niey kecoh semacam jerk . huhu . yess!! aku berjaya jugak jumpe . setalah sekian lame mencarik! tau2 dah jadik polis dah dak niey . ngeh3 
huahuahua . gamba niey di ambil secara tempur tanpa senjata . ngeh3 . apis sori aku upload kat sini . ehehe . kalau die tahu niey mau kena pancung aku niey . memang payah nak tengok gambaq dak niey! muahaha . beb!! rindu ar nuk gadoh ngan ko! kehkehkeh . 

huahuahua . hari niey aku jumpe mamat sengal ubi niey . adoyyy . dok 5 minit jerk ngan dak niey memang bole pitam wooo . kehkehkeh . kecoh tak terkawal betoi . die niey pon kawan aku mase kat PLKN dulu . satu kompeni ngan aku . kompeni ALPHA . hihi . pakcik!! tenkiu belanja tadik , len kali ley lepaking sesame lagik yerk . ^_~

huahuaua . thanks anda berdua . sudi jumpe aku!!
dah 3 tahun tak jumpa . AKHIRNYA

nuk jugaks! hikss -_-''


ok bai . 


0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana