Ombak R I N D U ♥



wahhhh . sangat lah tak sabar nak tengok citer niey . kuang3 . aku tak baca lagik novel niey . sedey jugak laarr . nak baca!! sape ade? nak pinjam buley takk ?? huahuahua

Sinopsis Filem Ombak Rindu

Izzah (Maya Karin) , gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya . Justeru itu, ayah saudaranya , Taha , mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama , Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam .

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz) . Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu . Atas permintaan Izzah , akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah , tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan .

Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani) , anak Tan Sri Rashdan , model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz . Apakah mereka bermadu ? jeng! jeng! jeng! huahuahua .

 korang usha laa gambaq2 kat bawah niey . PENCUCI MATA >.<

* wahhhh . sweet sangat kann ? biler nk dapat cam niey -_-''


*mata bertentang mata turun ke hati ^_~

adapatasi dari novel Ombak RINDU 

Rindu ku umpama ombak yang tak berhenti ,

Kasihmu bagai pantai yang setia menanti .





*wink wink


Ok . selamat malemm!!



10 nota cinta ♥:

masz amysya said...

novel die sgtlah best..xsbr nak tgk filem nie

**::CIKNUURUL::** said...

hoh?? akan ade cite ombak rindu ke??,.waa,my fav novel ever,.huishh,.best tp risau takut cite plak yg xbape best,.hope best same cm dlm novel la kn,.hehe

Aimi Farhana said...

@masz amysya : kann2 ? tak sabar kann ehehe ^_~

Aimi Farhana said...

@**::CIKNUURUL::** : harap2 best ler kann! :*

smilenajah93 said...

novel tu agak best kot ! hee ~

Aimi Farhana said...

@smilenajah93 : wahhh . yeker ? tak baca pon lagik!! hukhuk T_T

: husna : said...

nak tengok jugak!~ tak sabar.... sebab novel dia antara novel best penah kite bace

Hawa Ahmady said...

kita pun tak sabar nak tengok cerita ni...

jom join contest...

http://hawaahmady92.blogspot.com/2011/11/contest-apa-benda-tu-part-1.html

Aimi Farhana said...

@: husna : : yeker?? alooo nuk baca jugaks ^_~

Aimi Farhana said...

@Hawa Ahmady : kan2 . nk tgok kan !! ^_~

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana