Ouch Awesome ♥



 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 

Hello! hello hai,  jawab dulu salam tuh, wahwah rindu bangat nyer yerk aku kat belog omey niey , hihihikk, oke hari tuh aku ade gitaw kan aku nak pi wedding cikgu aku masa kat PLKN dulu , nahh!! niey antara gambaq nyer , ade gambaq2 lain akan menyusul , sebab gambaq uhh datang nun dari jauh , betapa jauh nya gambaq uhh janganlah kita pertikaikan yer , kalau aku dah dapat gambaq uhh , sepantas kilat aku akan upload eyh , amy JANJI!! , oke kenduri niey kat Puchong Indah , pada tarikh 27 November yang lepas, trust me best dowh, jumpa kawan2 lama, aduhh terubat rindu niey! Muahhh korang! hihihi ;D

Okeee , niey gambaq nyer, 


gengs PLKN aku Kumpulan 2 , Siri 5 , 2008 ;) * ini antara yang hadir 


Oke , ini Noor Nadzirah Marzuky , penolong wirawati PLKN kompeni aku * ALPHA , hehe , skang dia study kat UPM , lepas tamat latihan aku langsung tak penah jumpa dia, 2008 - 2011 makin omey2 dia dan yang paling wat aku jeless dia plus2 kurus laa :') 



*gambaq akan amy upload lagik 




0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana