Sambal Udang Petai ;)

Assalamualakum. sape sini tak makan petai sila angkat tangan! HAHA , hah sape yang angkat tuh sila jangan kawan ngan aku. motif ?? Aku hantu petai derr, petai tu pon kalau nampak aku sure takut. huahuahua =.=' segala jenis masakan yang ade petai mesty menjadik pebret aku aih. Ok sekarang sila telan ayaq liuq memasing, kang tahu2 meleleh jerk, harharhar ;D aku niey kalau boleh hari hari nak tibai petai, tapi kesian pulak kat mak aku, dia tak makan petai tapi dia pulak yang kena masak untuk aku (nak masak sendiri memang tak lah!) =.=' dan aku niey ade jugak berperikemanusian laa, tak laa kejam mana, nak tahu sebab ape?? toilet kita akan mengeluarkan *Bau yang harum semerbak, umpama seratus tangkai bunga tahi ayam! atau lebih dari itu, aku yang sedap2 tibai petai tu kenapa orang lain pulak yang kena tanggung kann ?? Paham dak maksud aku ?? Hehe tak paham lewttew ;D

Ouch sumpah aku tak tahan laa, tibai ngan nasi panas2 pun sodap niey! ;P

Kalau korang ade resepi sambal udang petai yang best2 niey, boleh share dengan aku, setiap kali aku masak sambal udang petai niey serius! rasanya tak pernah samaa, huahuahua , sendiri yang nak mencekik gasak jelaa dah aku sorang jerk yang makan =.=' . Layan jelaa gambaq uhh, esok pagi nak suh mama cari kan petai, sumpah aku tak tahan dah nie. ;P

Syukur Alhamdulillah ku panjatkan Pada Illahi , atas kemenangan #Harimau Muda, aku BANGGA jadik rakyat Malaysia, Terima Kasih sebab buat tekak aku jadik sakit. Huwaaaa :') 




6 nota cinta ♥:

YNA said...

kita putus kawan lah mc nie..

x makan petai pun, ahaha

Amy Farhana said...

@YNA : Haha! laa yeker?? adehh :)

mizz.eha said...

alahh...nk jgk smbal petai....sedapp tuh petai..tp xbole nk selalu..humm...

Amy Farhana said...

@mizz.eha : Hehe. Betul2 takk boleh selalu :')

^^eKaTiKaH^^ said...

pehh, sedapnye...lapar pula bila tngk sambal udang kat atas nie.. >,<

Amy Farhana said...

@^^eKaTiKaH^^ : ahakss lapar pulak kann :)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana