Typical People :)

Assalamualaikum. Korang ase payah tak kalau ade mood yang jenis terlalu cepat marah dan terlalu cepat sejuk. mean marah tuh macam tak semena mena, ade jek yang tak puas hati dari pandangan mata dia ade jerk salah nya, cuba lah buat ape pun akan tetap salah pada pandangan mata dia. everybody wants happiness nobody wants pain rites ?? kalau boleh hari hari aku nak online mean 24hours aku nak mengadap belog niey, sebab dah sayang sangat asenya dah macam a part of my life! :') tapi macam tak boleh pulak kann. "what make us normal , is knowing that we're not normal" perlu macam niey kerr?? hello!! malam niey sumpah mood aku frequency memang tahap maksimum. Ouch plus benci plus menyampah, aku cuba elakkan rasa itu, tapi aku tak boleh nak buang jauh2 mungkin dah sebati dengan diri aku. Ya Allah kau ampunilah aku hamba mu ini yang sudah bersangka buruk terhadap orang lain! :'( 

Jangan terlalu cepat menghukum orang lain, yess aku pegang kata2 itu, "jangan puji kalau tak kenal,jangan keji kalau tak tahu" mungkin disebabkan aku terlalu mudah memberi maaf  means terlalu cepat sejuk, lembut hati kot aku? ok ignored it =.=' . Jangan terlalu kejam terhadap diri sendiri. Tak salahkan kita memaafkan orang lain :') mudah2an aku berubah! dan kau juga berubah! bukan untuk sesape pun, tapi untuk diri sendiri, tak rugi ape2 pun Aminnn . InsyaAllah :') 


Ok, Bai 



0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana