BFF days out ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

kawan boleh jadik lawan dan lawan boleh jadik kawan kita . pelik takk ? sewaktu ketika dulu aku pernah gaduh teruk dengan BFF aku niey , yang shawl kaler ijau tuh , trust me! aku takkmauu dah benda tuh berulang kembali , sangat perit! cehhwahhh , masa kat kolej kita orang memang rapat sangat2 >_< , pegi makan kat cafeteria sama2 , ponteng kuliah sama2 =.=' , pegi ngorat lecturer sama2 , abang2 tukang kebun pon gasak kita orang kacau! hihihihi , makcik2 tukang sapu tu pun kalau nampak kita orang cepat2 larik nyorok belakang almari , takut kena cucuk pinggang ngan kita orang , sebab makcik tu melatah! hahahakk , sian makcik tuh , sian jugak BFF aku , dia tak dak geng dah nak kacau makcik tuh , sebab aku next sem akan berhijrah ke kolej yang baruu! euwww baru kerr ?? nak tahu aku tukaq kolej mana nanti aku ceritakan di entry yang akan datang nohhh :D kat kolej lecturer pon dah naik rimas asyik berkepit jerk dua orang niey! kita orang niey ade jerk nak bahan orang , hehehe skang dah tobat dahh , skang dah tak nakal dah! nak serius study sebab dah sem last , grrr >_<  mintakk ampunn bukk :') 


hehe!! cik so'berry merah yang depan sekalik , Aishah hashim , isme Aimi Farhana 

Selepas beberapa bulan tak berjumpa di sebabkan pergaduhan tersebut angkara anasir2 jahat niey , dengan izin Allah akhirnya kita orang bersatu kembali! itulah namanya ukhwah yang sejati , InsyaAllah, Aaaminnn :) aku sangat sayang akan persahabatan ini , aku akan pegang kata2 niey sampai bila2 punn Sesuatu yang baik itu perlulah dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan agar ia TAK MUNGKIN berulang lagik! :')




*model iklan ubat gigi tidak berbayar =.='


kemain eksaited lagik, kalau kat kolej celah mana yang kita orang tak tangkap gambor everytime! , buat ape pun pasti bergambo , sampai nak jawab ujian pun tangkap gambo jawapan =.=' inilah padahnya :P




So , Itu sahaja .

K Terima Kasih , Bhai 

Tuhan tolong lembutkan hati dia ,
Untuk terima ku seadanya ,
Kerna ku tak sanggup !
Kerna ku tak mampu !
Hidup tanpa dia di sisi ku

13 nota cinta ♥:

YNA said...

baru bulan lepas akak pergi kat muzium perak tu :)

hargailah sahabat yg ada didepan mata, jgn terlalu mencari kesempurnaan mereka, peringatan utk diri sendiri juga :)

Fyqa said...

happy friendship :)

CikNana said...

comel2 lh anda semua..:)

Amy Farhana said...

@YNA : yeke kak ?? hehe , InsyaAllah kak amy cuba yang terbaik :)

Amy Farhana said...

@Fyqa : InsyaAllah , I hope so :)

Amy Farhana said...

@CikNana : ahakss , Thanks :)

Didiey Fadhilah Ramli said...

comel masing masing :)

Amy Farhana said...

@Didiey Fadhilah Ramli : Thanks dear , u also comel beb! hihi :)

Edy Fee said...

biasa la tu name pon kawan...lain la teman sejati

CikMokRe said...

cemart photography!
cukee!!

susulemakmanis said...

cantik2 gambar!

En. Kronik said...

pic cun! guwa cakap..

chEntA said...

moga persahabtan terus berkekalan..
dan sama-sama kita hargai nilai dan erti sebuah persahabtan..Ameen!

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana