BFF wedding ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

whoaaa , walaupun begitu berat mata niey , aku tetap nak update jugak , sebab dah begitu lama peram entry lama tu , kesian2! ape laa yang aku sibukkan pun entah ler , sibuk mengejar cinta kot =.=' cinta yang takkan mungkin jadik kenyataan dia alam realiti , mungkin menjadik impian di alam khayalan :') .Tanggal 18 Disember hari persandingan salah seorang sahabat aku , merangkap selaku BFF aku . Eryn my BFF :) . lagik sorang sahabat aku menamatkan zaman solo nya , dan aku juga akan terus fobia dengan soklan , "amy ko biler lagik ?? =.='

Ini antara gambaq2 yang sempat aku rompak , sebab aku rushing sangat . aku kan antara orang yang paling sibuk dalam dunia :D (sedey takk dapek tangkap gambaq ngan pengantin , sebab aku busy dating :D )


cetusan ilham dari bonda pengantin perempuan , *hasil tangan bonda pengantin perempuan , Ouch Ohsem :D 


kamar tidur , but simple and nice sangat , macam aku lerr tak suke terlalu crowded sangat :) macam niey OK!


*ini antara yang turut serta menyibuks =.='


okay , niey laa pengantin nyer Zariana a.k.a eryn :) 

seronok bila tengok kawan2 seperjuangan , kawan2 sehingusan dah jadik isteri orang . aku pun ase macam nak jerkk kann , tapi 1001 soklan akan bermain di benak fikiran aku , sanggupkah aku ? apakah aku ? mengapakah aku ? dimanakah aku ? kenapakah aku ? siapakah ? siapakah ? hahaha jeng3 >_< grrr *nada bunyi nyer memang dah gatal sangat aku niey kann :P 


pengantin kat luaq tengah makan , kita orang ape lagik conquer laa itu pelamin hehekk :D
this is cik Sara , merangkap jiran sebelah umah aku , dia happening , ramah + tamah = 


walaupun nikmat yang kita dapat tu sedikit tapi disusuli dengan penuh rasa kesyukuran , nanti Allah akan tambah lagi nikmat pada kita . kerana darjat org yang bersyukur adalah tinggi disisi Allah :) 



21 nota cinta ♥:

starzieti said...

cantik pengantin die. bff die pun cantik. :)

kaler pepel, comel. :D

Deq's Qienz said...

hehe..cntek baju dot2 awak..sm cm kite :))

Eza Boom Boom :) said...

happy wedding day untuk bff awak :) semoga jodoh berkekalan. First time jejak sini. terus follow.. Salam ukhuwah! :D

wanabee said...

wah...cantik lah :) nice entri .

Amy Farhana said...

@starzieti : Terima Kasih :')

Amy Farhana said...

@Deq's Qienz : Thnks . yeke same?? :)

Amy Farhana said...

@Eza Boom Boom :) : Terima Kasih :D

Amy Farhana said...

@wanabee : hehe ape yg cantik . thnks :D

Nur Kiasatina ^_^ said...

Hehe , cmelnyer :D dah follow awk, kalau sudi follow sy jgk. hee :D .http://rock-secretonlinegurlzz.blogspot.com/

Cik tikah said...

wah! bestnya bff kahwin :) tuan blog ni bila plak? hehe

Amy Farhana said...

@Nur Kiasatina ^_^ : Terima Kasih , InsyaAllah :)

Amy Farhana said...

@Cik tikah : Tuan blog ? ahakss , study pon tak abes lagik :')

//Junnie said...

@Amy Farhana

tema wedding ni cntik...
purple :)

Nelly The Strange said...

lawanya !! ungu .. sweet !
:)

@ Syima Raaif @ said...

sweett..lepas ni giliran awak pulak la ye hehehe

Amy Farhana said...

@//Junnie : Thnks ;)

Amy Farhana said...

@Nelly The Strange : Alolo , tengkiu :D

Amy Farhana said...

@@ Syima Raaif @ : Hihi , InsyaAllah , calon pon xdak lagik :D ngeee~~

Apik Pehe said...

tahniah..semoga yang terbaik untuk dia

Amy Farhana said...

@Apik Pehe : InsyaAllah , mudah2an :)

Nurfarahana A.Aziz said...

colour baju cantik...colourful !!

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana