Family Days Out ♥


بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

cuti sekolah dah lama bermula , dah nak berakhir pun , but break sem aku baru nak start hihihi i'm so so heaven hoke! cuti sebulan jerk pon, kalau boleh ditopup cuti tuh , memang aku topup dah , sudah menjadik kelaziman nya setiap kali hujung tahun tiba , dan menjadik kewajiban untuk abah dan mama bawak aku dan adik yang kanak kanak ribena niey bersiar siar , menikmati kehijaun keindahan ciptaan illahi ini , oke semalam abah dan mama bawak aku dan adik pergi zoo taiping! jumpa kawan kawan lama , dah berapa abad tak jumpa , di sebabkan masing2 busy dengan komitmen masing , ouchh!! kebetulan semuanya cuti semalam , tudiaaa kemainn eksaited aku , dah lama tak jumpa sahabat handai dan taulan niey =.=' yeay2!!



tengok muka eksaited dua beradik niey ! takk sabaq letteew :D


perbezaan umur aku dan adik 14 tahunn :D sangat -------> jauhh 


ILY ma  , jyeahhhh mama memang rawk!! 


isme! Nur Aimi Farhana 


tudiaaaa , pabila berjumpa sahabat lama , sangat mesra , malah disambut kedatangan aku dan adik dengan senyuman yang sungguh lebaq sekali , wiwiwi :D 


*antara yang bermastautin tetap disini , tanpa mempedulikan sesiapa punn 

kugagahkan jua langkah kaki , bak kata mama aku kita tawaf zoo taiping niey , exercise sikit kaki tuhh =.='

So , itu sahaja untuk setakat niey! mata dah terlalu ngantokk masa untuk titonn :D 


p/s : to my lulubely BFF thanx belanja makan n karokkk!! jyeahhhh kamu rawkk!! kepada yang tersayang thanx teman tadi :') 





5 nota cinta ♥:

eiyna zhafirah said...

waa , best nya .
lama tak pegi zoo :(

Amy Farhana said...

@eiyna zhafirah : Hehe jom2 kita pi :)

Nurfarahana A.Aziz said...

beza kita ngan adik baru 22 tahun...huwuwuwuw

Amy Farhana said...

@Nurfarahana A.Aziz : tuhdiaa aihh , jauh kemain hihikk :)

al_hakim said...

pernah jugak pi zoo taiping..tp pi malam hari la

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana