Jangan Menangis Sayangg ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


okey , entry niey sambungan dari ENTRY NIEY , ok jumaat yang lepas  mengikut perancangan awal nak pegi bermalam di Teluk Batik, Lumut, tapi disebabkan masing2 kekurangan fulus , dan berfikir secara waras , kita orang mengambil keputusan untuk tawaf Jusco Kinta City aje laa, mengisi dan memanfaatkan detik2 terakhir bersama :'( , oke sampai2 jerk terus pi serbu kaunter nak beli tiket wayang dulu , OMBAK RINDU =.=' , perut pon ase lapaq sangat aih , jom pi tibai Johnny's, 


hoke , sodapp jugak laah ;D


tudiaaaa muka gelojoh aku , sedutt kemain , huahuahua Pineapple juice best! masamm 

dah completed bab perut , rase nak melalak pulak , sebab Ombak Rindu start pukul 2.30 , takkan nak melangut jerk tunggu busan aih, melalak lepaih tension pon sodap gak niey , gasakk jelaa , hihihi ;P , nyanyi sampai tak hengat dunia , tengok2 jam dah 2.40 , gile kelam kabut larik kejar panggung , kahkahkah , memang kelakar waktu niey , oke jangan tanya aku pasal cite Ombak Rindu , sebab aku taknak pertikai kan ape2 tentang cite niey , kalau korang nak tahu tengok sendiri hoke!! , ranting aku boleh bagik dari «««««  aku bagi ««« jelaa =.=' 


niey laa geng praktikal aku , Melisa , Shafeena ;)


so , itu jerk , k Bai 



4 nota cinta ♥:

asmat90 said...

waaa,bestny jejalan :)

Cik Aya said...

hehe...hai dah follow kamu...nice blog laa..

yasmin iskendar said...

girls day out :)

Siti NuruL Ain said...

syok shopping..hee..;)

btw..cute blog nie..singgah and follow awk ye..;)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana