Thanks For Everything ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Ok untuk korang sedia maklum aku dah habis praktikal , sepatutnya aku kena extend lagik seminggu , tapi Cik Barbydol kata takpe laa dia bagi aku tamat latihan industri aku sekali ngan kawan aku duorang niey , derang study kat Poli Ungku Omar, derang start praktikal seminggu lebih awal dari aku, tapi aku habis sesame ngan derang, hurayyyyyy! THE END, yes! setiap pertemuan pasti ade perpisahan, memang itulah lah lumrah nya dalam kehidupan, hampir 6 bulan kita orang bersama, bercampur baur perasaan, banyak jugak kenangan aku dengan derang niey :')













Melisa , Fyna , Ayu , Amy * gambaq terakhir bersama :'(


mesti aku rindu nak gelak kuat2 ngan korang nanti ?? huhu :'(


*kalau Mel , Ayu or Fyna baca lerr =.=' 

Terima Kasih banyak sebab sudi jadik sahabat pada diri aku, Aku nak mintak Maaf banyak2 kat korang yerk , dari hujung kaki hingga hujung rambut , seandainya yang tak elok tuh datang nye dari diri aku , dan yang baik itu datang dari Allah s.w.t , susah senang dah banyak kita lalui bersama , huhu takk mau bebel panjang2 sebenaqnyer sedih sangat :'( , moga kita panjang umoq kita jumpa lagik nohhh :) InsyaAllah , Aaminn 

Redha tu kena IKHLAS , Pasrah tu kena MENYERAH ♥



Ok , Terima Kasih ,  Bai

p/s : baca sambil dihayati dengan lagu :)

0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana