Jom pergi wedding :)


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Asyik pergi kenduri orang lainn jerk kawen , dah bile lagik nak kenduri kawen diri sendiri , aahahha , gatai! belajo pon takk abes lagik , kunun! berangann laahh aku sensorangg hihikkhikk :') , oke hari niey aku ditemani oleh BFF tersayangggg iaitu puan Ain pergi ke Sungai Siput bagi menghadiri sebuah majlis perkahwinan kawan sayaaa , Kaka Awin cayangggg dan Abang Wan  , kaka awin niey kawan sekerja aku , masa aku keja kat Yamaha duluuu , satu department , abang wan niey pon sama keja kat yamaha jugakkk ! since 2008 aku kenal dorang niey , cuweeett kan derangg niey! nak macam niey jugakkk *JELESSS :')

aaahahaha , cibuk jerk kann yang baju itam belakang tuwww , tengok tuww muka jelesss lettewww :')

Banyak wooo kenduri kawennn , aku sangatt suke pergi wedding niey , 1st expactation bile pergi wedding opkoz laaa aku nak tengokk pengantinya duluuuu kennn , siapakah pasangannya? adakah aku mengenalinya , kalauu kenal mesty jadik bahan gossip aku ngan mama , ehehehe :') , 2nd nakk tengok pelamin! cantik takk?? , superb ohsem takk?? , ketigaa mesty menyibuk nak masukkk bilik pengantin nak tengok cane laa derang hias bilik tuwwww , pas tuww dah penat melawat sumeee , perut pon dah berbunyik , stlekan bab makannn pulak hehe! aku memang cam niey! sorryy yer kawan² kalau ade yang tak senang dengan cara aku niey =.=' MAAFKAN SAYA :')



oke! niey laa BFF akuuu Puan Sri Nor Ain! cayanggggg kamuuuu


sayee cayanggg tawan cayeeee 


okeee , ini adalah sebahagian barang hantaran dari sebelah pihak laki dan sebelah pihak perempuan! *tak tau yang ane dari laki dan yang ane dari perempuan -.-'

aaaahaha , BERANGAN kann aku sensorang! Sedihhhhhh!! :'(

Okee , so itu sahaja setakat niey , NEXT wedding nanti amy share ngan koranggg k , jikalau berkesempatannn :) aku akan usahakan jugak! jyeahhhhhh >_<

Adakala kita perlu MENANGIS agar kita tahu hidup ini bkn sekadar KETAWA .
Adakala kita perlu KETAWA agar kita tahu MAHALNYA nilai airmata .
Syukurlah kiranya ada yang menyakitimu ,
kerana dia mengajarmu erti TABAH .
Syukurlah kiranya ada yang tidak mempedulikanmu ,
kerana dia mengajarmu erti BERDIKARI .
Syukurlah jika ada yang menjatuhkanmu ,
kerana dia menghebatkanmu untuk BANGUN LAGI ♥ 


p/s : Takk sabiaq nak tunggu wedding my future kaka ipar 28 Januari nantiiii  



3 nota cinta ♥:

saya_arief said...

kacak betei pengantin tuuu.
:)

Firdaus® said...

besarnya mata bff kamoo tu.huuu.. kamu tu habiskan belajar then cepat2 kahwin tau..perempuan tak elok lewat2 kahwin..hik33.. btw nice blog..do follow my blog~

hazz death said...

hoho nnti klw da nak kawen nnti jgn lpa jemput! XD hohoho

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana