Peringatan diri! ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Rasa diri ini begitu kejam pada belog sendiri kerana dibiarkan seolah2 hidup tanpa ibu dan bapa . sedih bukan! semoga ape yang aku lalui pada tahun 2011 tidak berulang, boleh begitu? InsyaAllah, usaha itu akan hasilnya kejayaan k, Aminn :') sejak dua menjak niey feel nak on9 memang begitu pudar sekali, tanya diri sendiri, memang tiada jawapan yang ter keluar, bahkan tidak dapat digambarkan melalui kata-kata, atau penulisan sekali pun. ermm :') aku berasa hidup ini makin lama, makin susahnya. ada kala down gila2. adakalanya tiupan semangat dari kawan2 amat diperlukan sekali :') sakit macam mana pun kena tetap 'senyum'. FAKE! takpe biar orang lain tak tahu apa yang kita tanggung, walau sebesar zarah sekalipun, biar orang lain melihat kebahagian kita dari senyuman yang kita ukir walau ia hanyalah lakonan semata2, dan aku percaya Allah begitu sayangkan diri aku, dan mungkin kerana sebab2 ini aku diturunkan dugaan yang tanpa henti2 walau 2011 dah meninggalkan aku, 2012 masih mengejar aku dengan dugaan, Ya Allah :') 

31 Disember 2011, seorang lagik sahabat seperjuangan aku di PLKN pergi menghadap Ilahi. aku rasa aku lah orang paling lewat tahu berita ini :'( Ya Allah, bila aku tengok fb dia, sayu sungguh hati aku niey, mula pelbagai soklan yang bermain difikaran aku, adekah aku sudah cukup bersedia untuk menghadap illahi suatu ketika kelak? hmmm..Ya Allah! sebak sangat hati bila menatap wajah arwah, terasa begitu kehilangan sekali. Al-Fatihah :'( semoga rohnya dicucuri rahmat,dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. InsyaAllah. 



arwah suhaida. hanya tinggal kenangan 1990-2011 :'( Al-Fatihah!




niey BFF aku, Lynda! BFF aku masa aku keja kat YAMAHA duluu, skang dia keja kat KPMC , Kajang, ktaorang niey sehati sejiwang, benti keja pon sama2, hihihi, last2 nya, dia yang keja dulu! aku jugak yang stdy tak henti2 *JELESS :') gila lama betoi tak jumpa minah niey, last 2009, kitaorang jumpa balik 2012 , hah lama kennn *_* So, semalam dah terubat ngindu! 

Ok! hari khamis niey aku start daftar untuk last sem, next week dah start kelas, ouh assgment! tidakkkk!! pengorbanan! pengorbanan! pengorbanan! pengorbanan! pengorbanan! pengorbanan! pengorbanan! i need u pengorbanan! sila bercinta dengan aku, dengan kadar yang paling segera! *_*. aku akan tukar kolej, semoga penghijrahan aku ke kolej lain tidak seperti apa yang aku lalui di kolej lama =.=' I'm so tired! tired! tired! tired!tired!tired!tired!tired!tired!tired!tired!tired! , lepas daftar, tak mau pi gerik dah! hihihi, takkan jejakkan kaki digerik dah!hurmm :')

And also thanks a lot to my beloved mom, yang senantiasa concern ngan diri aku, tak henti2 membebel kat aku supaya jangan jadik anak dara pemalas, dan janganlah hari2 sukat jalan, kekeke >_< grrr . InsyaAllah, semoga aku menjadik insan dan anak yang solehah. Ameen. I will try da best k! :') Thanks ma! 

Bukan senang nak jadik senang! bukan susah nak jadik susah! usaha,usaha,usaha,dan terus berusaha, o yeahhh!! >_< kita yang masih tinggal dimuka bumi Allah ini harus meneruskan hidup! InsyaAllah, Ok, sebab aku dah lama sangat tak update kali niey sory sebab aku membebel panjang lebar sikit k, terima kasih korang sudi singgah belog aku yang tak seberapa niey :'D So, sekali lagik terima kasih korang, semoga Allah merahmati korang sume, Ameen :')



Masih belum terlambat lagi rasanya! isme Nur Aimi Farhana , Ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 

Jika wanita cantik yang dicari , ia bukan saya .
Jika wanita solehah yang dicari , ia bukan saya .
Jika wanita ayu yang dicari , ia bukan saya .
Jika wanita kaya yang yang dicari , ia bukan saya .
Jika wanita berpurdah yang dicari , ia bukan saya .
TETAPI
Jika ingin mencari wanita yg hendak dibimbing , ia adalah saya 

Terima Kasih :')


 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana