Saya Bersama Dia :)


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته




Terima Kasih kepada pegawai media MB Perak , yang sudi email gambaq ini kepada sahabat aku iaitu Cik Sara dannnn terusssss di forward kan kepada haku! ;)  hihihi . 

Sebenaqnya niey gamba time sambut new year ri tuhh , dah saploh hari pon berlalu , tapi tak kira! aku nak upload jugak , ape aku kesah! hihihi ;) malam tersebut aku di beri kelepasan or keizinan oleh MAMA bagi menyambut tahun baru dengan kengkawan haku! lambat jugak aku kua malam tu , sebab nak tengok Idola Kecil 4 final haha!! saya adalah peminat setia Idola Kecil , sebab! sebab suara dorang superb awesome! thats why laa tiap2 minggu i pollow itu program! ;)

Tahun ini dan tahun sebelum nya , kalau kat Ipoh niey tahun baru di sambut begitu sederhana sekali , biasa2 jerk bagi aku, tapi hoke laa dari tader pape kanns , di perkarangan Stadium Indera Mulia Ipoh , time aku sampai tu dalam pukul 11, Ramli Sarip tengah dok nyanyi layannn jugak lah, sebab sume lagu² dia BEST! I like!! ;D


isme Aimi Farhana ngan Cik Sara


isme Aimi Farhana dan Adinda kepada Cik Sara iaitu Dyla   

So. Itu Sahaja! K Bye , Nice Day ;)




p/s : pppssssttt , sangat enjoy itu malammmm , Terima Kasih daun keladi belanja makan yer cik sara! pukul 3am sampai rumahhh , keluar ikut pintu masuk ikut tingkap!! HAHAHA :D



3 nota cinta ♥:

atiqa aris said...

akak sy pon minat gile kat idola kecil.awk bole geng ngn die.hehe

susulemakmanis said...

hehe..kite pon!

Hawa Ahmady said...

wahh.. comel2 belaka..:)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana