Sayanggggggg Kolej! :)


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


kawan² sekalian alaaamm semesta ini laahh kolej baruuuu sayaaaaaaaaaaaaaaaa! KOLEJ KOMUNITI SUNGAI SIPUT , aku sebenarnya adalah pelajar dari Kolej Komuniti Gerik , akuuuu sangatttt sanyangggggg Gerik! sangaatttt RINDU kann GERIK! walaupunn aku dok kat sana untuk dua semester sahaja , tapi kennn dah tentu laahh ade kenangan MANIS dan PAHIT! :'D . Rindu aih kat kawan² , pensyarah² . pada pertengahan semester dua , aku telah mengambil keputusan untuk tinggalkan gerik , dengan persetujuan kedua ibu bapa ku! terima kasih mama dan abah yang senantiasa memahami karenah anak mu yang sorang niey , sorry sebab tak henti² buat hal! MAAFKAN SAYA :') .

A03STM10F036 --> A04STM10F073 wahhhhh jauh gile beza kannn , HAHAHA dari kelas B terjelepukkk aku jatuhhh ke kelas C , heheheeee :') , kalau kat gerik hanya ade dua kelas sahaja , tapi satu kelas sampai 40 orang terlalu padat! rimasssss , tapi di KKSS ade tiga kelas , satu kelas anggaran hanya 20 lebih orang pelajar sahaja . 

Pada 5 Januari lalu abah memberi kepercayaan pada aku drive kereta dari Ipoh ---> Gerik , HAHA , kali niey abah tak pollow akuuu , aku akan ditemani oleh dua orang BFF tersayanggg akuu , Cik Ayu , dan jugak adik Aishah kikiki :') tak pernah kot aku drive kereta sejauh itu tanpa abah disisi aku , sebenaqnya aku pi gerik hari tu bagi menyetlekan hal² pertukaran akuuu , Alhamdulillah aku selamat pergi dan selamat pulang! :')

Pada 11 Januari aku ditemani abah bagi menguruskan pendaftaran akuu di KKSS , egatkan kelas start pada keesokannya! dapat² jadual next week baru start kelasss , ouch alangkah bahagianya =.=' . Hari ini genap hari yang kelima aku di KKSS , sangattt bahagia yang aku lalui , kawan² pon best , dan yang paling penting sekalik aku cuti Chinese New Year tanpa sebarang assgment , muehahaha~~ >_< . 

taraaaaaaaaaa ini lahh KKSS , sama cantik macam gerik jugak , tapi asenya KKSS lagik besaq dari KKGP :')


KKSS pon kat atas bukit , KKGP pon kat atas bukit , hari² mendaki bukit! keke :'D 

Pengharapan yang begitu besar sekali setiap kali aku melangkah masuk! 


Kadang² yang TERINDAH , bukanlah yang TERBAIK .
Yang SEMPURNA tak selalu menjanjikan KEBAHAGIAAN .
Namun jika dapat menerima KEKURANGAN menjadi KELEBIHAN ,
itulah KESEMPURNAAN yang sebenarnya


p/s : pssssttt , Kawan² baruuu saya time kaceh yerk teman caye ke huluuu , ke hilirrr tawaf kolej , kikiki :')


1 nota cinta ♥:

yad'z said...

tak kira lah study kat mana2, belajar tu yang penting.. =)

btw, selamat maju jaya ditempat baru.. =)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana