My Kak Long wedding :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته




Aku niey tak sah kalau pergi mane² wedding kalau tak bergambaq bersama pengantin . tak kira! aku akann pastikan sebelum melangkah pulang dapat sekeping gambaq dengan pengantin dah abeh hati dah asenya . dah melonjak hati kanak² ribena aku tuw keseronokkan tak terkata . jangan tanya kenapa . maybe satisfaction . maybe laaa . aku beranggapan bawaha raja sehari tuw LIKE artis laa . kan make up tebal² then pakai baju cantik² . itu laa antara sebab² nye kot . bhahaha . bukan selalu nak cantek cam tuw kenn -.-'

Oke . kenapa tajuk entry 'My Kak Long Wedding' korangg nak tahu ker ? aku cite sikit jelaaa yerk . ape kena mengena ngan aku tah . syok sendiri ker aku panggil dia kak long . bile masa mama ko beranakkan dia .   Ok sebenaqnya family kak long niey adelah family angkat aku ! adik beradik aku yang lain pun panggil kak long . bukan aku sorang je oke . Kak Long pun panggil mama aku mama . dan abah aku abah jugak . aku dah anggap family derang macam family aku . dan derang dah anggap family aku macam family derang . yeahhhh memang sangat rapat . :')  aku kenal family kak long , time abah aku keja di PUSPEN Perlop dulu . mak dan arwah ayah kak long keja tempat yang sama dengan abah . oke laa tak mau cite banyak² . jadik sebak pulak dada niey . hmmm :')

oke dari kiri adik lelaki aku , saya Aimi Farhana , my kak long sayangggg dan abg long , mak , mama dan adik aku yang paling kecil sekali :') (tiada dalam gambaq kak cik ngan abg ariff , dua² adik kepada kak long)

Lupa nak gitaw korang . wedding niey di adakan . Di Rumah Rehat Kuala Kangsar & Kolam Renang , berhampiran kawasan Istana Iskandariah dan Masjid Ubudiah :')


Tidakk  pernah melepaskan peluang! kuikuikui . walaupun matahari tengah mencacak terik atas kepala pun . ape aku kesah . bergambor tetap bergambor kekeke ;P


dengan my adik sayanggggg . cian dia demam pulak! dia tak larat letteww . tu yang jadik baik duduk . kalau tak demam maunya dia nak duduk diam cam tuw . jangan mimpi laa . hehe =.='

So . itu sahaja untuk hari ini . Bye² Muahhhh³ bhahaha ;D


Air mata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman , kerana senyuman boleh diberikan kepada sesiapa sahaja , tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang ~

* Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda ;)




p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

3 nota cinta ♥:

May Maisarah said...

semoga kekal selamanyaaa!!!! =))

Cik Nani Noraini said...

dah tag awk kat sini..:)

http://chantekmath.blogspot.com/2012/02/give-away-anis-aniesa.html

Fa-zlyn said...

tahniah2x

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana