Selamat Melayari Bahtera Perkahwinan :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Setiap kali aku update mesty wedding! wedding dan wedding . haishhh nak wat cam ner dah aku suke pegi . dah orang ajak kenn . aku pon laju jelaa . kekeke :D 

Niey baru betul² anak jati negeri Perak kawen niey . bertemakan warna kuning , itam dan putih . cantikk jugak . sebenaqnya pengantin perempuan niey merangkap anak sahabat mama aku . comel nyeeee dia pakai baju kaler kuningg , i loikee laa :D 

Cantikkk sangat dress yang pengantin perempuan tuw pakai . tak berkelip² mata aku! ceyhhwahhhh -.-'





Wedding niey berlangsung di Dewan Institut Latihan Perindustrian (ILP , Ipoh) . 


Meja santapan :)


Ape aku kesahh . biaq laa orang nak kata pe pon . bergambaq harussss , kekeke :D 


dari kiri munira , aunty fyda , mama kite , dan sayaaaa Aimi Farhana :D


Terima kasih kat adik aku yang darjah dua tuw . sebab sudi menjadik photographer yang tak bertauliah untuk kakak mu yang tersayangggg niey :')



Ketika kehendak aku tak bisa di pandang , aku belajar menjadi insan matang . Mensyukuri segala yang ditakdirkan . Bukan merungut mencipta sesalan . Kerana aku tahu bahawa segalanya tidak semudah apa yang ada dibayangkan . Dunia hanya persinggahan yang sering menagih pengorbanan 





p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

6 nota cinta ♥:

Syira Rara said...

bru follow blog awak..klau rajin singgah la blog sy..kalau sudi follow la yea..blh share byk cerita (^_^)v

Nelly The Strange said...

wah , blog lawa ... cantiklah pelamin tu !
:)

saya_arief said...

ni yang rase macam nak kawin jugak nieh.
hahah.

millerJ said...

wah! bestnya pegi wedding... hehe.

#jesse follow blog awk taw..visit me back ya :)

poohrist said...

comel tuan blog sini..
jarang tengok wedding yang bertemakan kuning nie..
so nice..

syifa said...

comelnya kasut hitam bunga merah dgn gitar tu..

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana