Ulu Chepor Perak :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Apa yang kita rasakan di dalam hati . orang lain takkan rasa kan . dah hati kita . kenapa perlu orang lain yang rasa . bluek! -.-' seberapa jenis senyuman yang kita lempaqkan sekalipun orang lain tetap jugak takkan dapat rasa ape yang kita rasakan , apa yang kita alami . pahit macam mana pun telan jugak . hadam tak hadam tak tahu lah . hanya Allah yang lebih mengetahui . fuhhhhh mukadimah aku tacing² jerk kenn . ade pe hal ? 

niey laa my sayangggg aku . hah² namo pikir bukan² . hehehe >_< . lepas abes praktikal aku rasa aku dengan cik ayu semakin rapat . semakin mesra . boleh di kategorikan BFF laa . aku sangat senang bersama dia . ade ape²  masalah kita orang suka share sesama . sebab masalah tak henti²  kejar kita orang . kekekeke . ataupun kita orang yang carik masalah tuw . satu yang aku boleh puji antara kita orang dua niey . WALAUPUN ade masalah besar macam mana pun . kita orang kalau jumpa boleh gelak sakan . thats why laa  . kalau ade masalah kita orang suke kongsi bersama . sebab masalah tu akan lari jauh²  bersama ketawa mengilai kita orang tuw . hehehe ;D . 

kita orang lepak Ulu Chepor tadi . kunun nak merelease kan tension laa sangat . sekali gelak abes sume orang tengok . anak dara gelak macam kuntilanak . bhahaha >_< 







Kerana aku di sapa ujian , aku belajar mengenal erti kehidupan . Hidup ini bukan sahaja berteman suka dan bahagia , tetapi di corak hampa dan air mata . Maka , aku mengenal erti sabar dan belajar tersenyum walaupun perit terus menerus menagih hiba  




p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

4 nota cinta ♥:

Gary Asip said...

laa... dekat dah tuh.. mai la ke lumut.. :)

syira syah said...

best nye!

Norayu Yusof said...

aduihhhhh mama hot

ahmad said...

waa...bestnyer gi berkelah..dah lama x gi berkelah.. erm, jgn lupa follow sy yer...thanks

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana