Entry bergambar : Kawan PLKN saya kawen ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


yeayyyy² gugurll kawen . gugurrll kawenn . hahaha . kepada Fasyiha dan Amran "Selamat Pengantin Baru semoga Kekal bahagia hingga ke akhir hayat . Ameen :D selamat menempuhi alam rumah tangga yerk gugurll n boboy hehe ;D . 

Nak di panjangkan cerita . actually tengah hari tuw aku dan chan ter-bangun lewat . bhahaha . tapi disebabkan dah berjanji , kena pegi gak ler . jap lagik kena sembelih pulak aku . wakakaka :P sampai² tade pon sorang member² yang kenal . sedih betul :')

Aisyah Hashim dan Aimi Farhana . kalau bab conquer pelamin . BIASA laa aku . haha :P 


Bersama pengantinnn . omeyyy ouhh gugurlll n boboy pakai pinkk giteww :D


Dari kenduri kawen aku dan chan terusssss pegi Jusco Kinta City . konon nak tengok 7 Petala Cinta , lastly dapat call dari mama . dia nak pakai kete pukul 6 . hurmmm hampesss . jeless taw kalau tengok aku sukat jalan mama niey . hehehe :) takpe laa di sebabkan 17hb 3 (semalam) besdayy mama , so aku pon sebagai seorang anak yang bertanggungjawab dan mendengar kata . tepat pukul 6 aku balik rumah . takpe takde kete pon bukan penghalang bagi aku . aku mempunyai kuasa veto , bhahaha ape guna motor tersusun kat umah kalau tak digunakan . actually aku dah bertahun tak bawak moto . tapi still tak kekok . sebab nak gtaw sebenarnya aku bekas minah rempit . bhahaha *sila percaya sekarangg :)

Sampai jek umah campak kunci kereta , konon protess haha . terus amek kunci motor merayap lagik . kali niey merempit pulakk . hehe :)

amy dengan cik ayu sayangggg :)


Ayu dan Aisyah Hashim . my sweeetyyy pie


Yg membuat kita Kuat adalah Doa.
Yg membuat kita Dewasa adalah Masalah.
Yg membuat kita Maju adalah Usaha Keras.
Yg membuat kita Hancur adalah Putus Asa.
Yg membuat kita Semangat adalah Harapan dan Impian ~



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :)  

6 nota cinta ♥:

ZYASH said...

Pelamin dia sangat cantik...n sangat suker!!!

KaiZeN said...

pelamin gorjes sgt..

^^eKaTiKaH^^ said...

cantik deko pelamin.. warna pun cantik :)

Rina Supian said...

Dulu masa sy kwen pun mbe PLKN dtg...seronokkk sgt ...!!

Liza Razak said...

suka tgk pelamin pengantin...btw..saya dah lama saya tak pergi kinta city

chemija said...

comey dan pink <3

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana