Program Kolaborasi Strategik & Pelancaran Kolej Komuniti Sebagai Hub Industri Automotif


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hari niey sempena Pelancaran Program Kolaborasi Strategik & Pelancaran Kolej Komuniti Sebagai Hub Industri Automotif yang dirasmikan oleh Menteri Pengajian Tinggi YB Dato' Seri Khaled Bin Nordin , aku pon mengambil kesempatan laa menyertai kursus Mencanting Batik :) sebenarnya takde pengalaman langsung , tapi hati membuak² nak cuba buad benda baru , aku pon dengan bangga diri menjoinkan diri dalam kursus niey! haha secara tak langsung boleh belajar dan dapat pengalaman baru , kankankan?

YB. Dato' Seri Khaled Nordin sedang menuju ke khemah utama :)

tediaaaaaa . tekun aku melukih! haha tangan tak seni langsunggg :P

ini adalah sebahagian peserta , majoritinya adalah perserta dari Unit I.t , wahhhh berseni ker budak² I.t niey ?? haha :P

fokus betui dua orang niey melukis! haha :D



taraaaaaaaa . inilah hasilnyaaa . sori tak cantekk , hihi

cantekk kan! haha sume pakat tibai jerk . sume pon tader pengalaman lahh . tapi hasilnya boley di banggakan lahh ;D cayalahhh kawan² haha :D


ini adalah sebahagian dari hasil nya , sungguh lumayannn :)

ini kawan aku , nama dia Nadya :D sempoyy sangad orangnya! kamu rawks bebeh :D

dari kiri nana , chan , aku dan cik ayu! ouhhh omeyyy :D



Dalam dunia ni orang cantik memang ramai , 
tapi bukan semua orang cantik itu untuk kamu . 
Dalam dunia ni tak kurang juga lelaki tampan , tapi tak tentu lagi
lelaki itu milik kamu . 
Dalam dunia ini masih ada wanita dan lelaki yang baik ,
 namun bukan bermakna dia juga untuk kamu . 
Hargai laa apa yang kamu ada , kerana barangkali dia adalah sebaik-baik yang kamu ada :)
Teruslah berbuat baik . Berkata baik . Memberi nasihat yang baik


I  STM4C


 KKSS





p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :)    

1 nota cinta ♥:

Aisyah Ahmad said...

macam lebih kurang je corak2 tu.hehehe.semua comel belaka.hehe

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana