semester akhir . pasti akan rindukan kalian ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Sebelum itu aku ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf seandainya gambar² di bawah telah menganggu pandangan anda . haha :) bukan nak jual muka or ada niat lain sekali pon . aku tempek gambaq sebesar alam ini hanyalah semata-mata ingin berkongsi dengan korang semua , kata yang lebih sopannya ingin memperkenalkan kawan² kepada korang sume! . walaupun tak kenal . bhahah . 

sebabnya aku akan merindui wajah-wajah ini semuaaaaa . so disebabkan tuw laa aku dengan sesuka hati tempek gambaq gedabak-gedabak niey . muehahaha . MAAFKAN SAYA :')

Ini sahabat yang paling suweeeett sekali , dari 1st day aku kenal dia . dia senyummm jek , manis sungguh senyuman cik ayu ! senyum selalu yer cik ayu :')

sahabat seperjuangan . korang memang sempoyy habesss! 
dari kiri yana , ila , anis , bella , aku
duduk kiri dayah , nadya , ayu
lebiuuu u olls

before balik sempat lagik snap dengan bas . bhahaha . pulun betui kitaorang niey kan ! almaklumlah dah last semester , korang kena faham situasi kiteorang niey , *tetibe! sume ini akan jadik kenangan yang paling terindah dalam hidup aku selamanya!






I STM4C


I KKSS


KEBAHAGIAAN tersedia bagi mereka yang MENANGIS , 
mereka yang DISAKITI hatinya , 
mereka yang MENCARI dan mereka yang
MENCUBA . 
Kerena hanya mereka itulah yang MENGHARGAI pentingnya orang-orang yang pernah hadir dalam hidup
mereka ~ 



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :)   

0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana