Weekend ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Every weekend aku macam biasa lah akan memenuhi udangan majlis perkahwinan . kalau aku takde mesty tak meriah wedding tuw . hahaha perasan melampau aku kan . almost every weekend ada undangan . Alhamdulillah :)


Aku bersama maksu . nampak tak aku lebih menguasai ketinggian?? HAHA :)


Nice kan . aku sukeee


okey ini adik mama aku yang paling bongsu . yang sangat sporting habes!

Dengan sepantas kura kura berjalan aku drive balik rumah . sebab dah janji dengan Cik Haniey sayanggg nak kuar dengan dia . nak pegi tengok wayang CINTA KURA KURA :P


This is Cik Haniey ♥

Inilah akibatnya . takde modal nak update entry . dan aku terpaksa tempek gambaq sebesar alam semesta niey huahuahua . MAAFKAN SAYA :)

Mencintai bukanlah bagaimana kamu melupakan dia pabila dia berbuat kesalahan , melainkan bagaimana kamu memaafkan .
Bukanlah bagaimana kamu mendengarkan , melainkan bagaimana kamu mengerti . Bukanlah apa yang kamu lihat , melainkan apa yang kamu rasa . Bukanlah bagaimana kamu melepaskan , melainkan bagaimana kamu bertahan ~



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

2 nota cinta ♥:

Mrs. Syahafizie said...

nk kwen jgk..hukhuk...

Mimi Suke Cupcakee said...

wahhh . untunglahhh tgok movie

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana