Aeon Station 18 Ipoh .. Ohsem ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Sejurus balik dari kelas semalam . aku pun bergegas pulang ke rumah dengan BFF aku untuk mentekedarah.. ape laa agak-2nya yang mama masak eyh kat umah . berfikir sejenak sambil drive hahaha . teruk aku kann . sebenarnya perut dah lapar gila sebab tuw terbayang-2 lauk pauk yang best-2 untuk lunch tengah hari semalam . mama masak sardin . ouhhhh MEN memang pebret gwa laa kan . kalau mama masak cm tuw pon aku sapu jerr hehe :) saya bukan lah begitu cerewet bab soal makan niey . kan mama kan ?

Then Makan cepat-2 (bukan gelojoh tapi dengan kadar segera) teruih siap-2 nak pegi umah Cik Ayu pulak .. sebab dah janji dengan dia nak Photoshoot beg-2 dia nak jual tuw . Bole pergi page Cik Ayu oke kalau nak tengok hasil yang kite orang snap-2 kan tuww :) nak membeli belah kat situw pon boley hehe  Ayu Barbydol Collection

Otw pergi umah Cik Ayu tuw kann . kawasan rumah aku telah di landa hujan ribut petang tuw . aku terpaksa berhenti drive sebab angin yang terlalu kuat . dan air ujan yang turun terlalu lebat . ujan dah reda aku pon meneruskan perjalanan . Terus ke Taman D.r untuk selesaikan kerja . Lepas abes photoshoot petang tuw terus ke Aeon Station 18 . yang terletak kira-2 20 kilometer dari Bandaraya Ipoh . Sejurus tiba aku dengan Chan tergamam seketika melihat betapa cantiknya Aeon Station 18 tuw . Ohsem sangad! Aeon Station 18 di Ipoh merupakan Aeon yang Terbesar Di Malaysia :)



ini laa pemandangan dari luar Aeon Station 18 . Ipoh :)





Ground Floor Aeon Station 18 . sangad cantekk :)


Kat Taman D.r IPOH :)


Views on Aeon Station 18 Ipoh :)


Views on Aeon Station 18 Ipoh :)


Aimi Farhana , Cik Ayu Barbydol dan Aisyah Hashim a.k.a Chan .. Photoshoot dalam keadaan hujan renyai-2 Ouh men sangad romantik k :)


Hati yg gembira boleh dirautkan dgn wajah yg gembira , tetapi wajah yg gembira tidak semesti hatinya gembira 


p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :)     

3 nota cinta ♥:

Rizq Herinza Syadza said...

amboi meriahnya! ;)

ZieRa said...

Kawan Ziera pon ade pergi sana jugak mggu lepas.. Baru bukak la kata kan..

zera eira said...

wahhhh, cemburu nye zera tgk dia jalan2. happy sangat. wahhh, kawan cik ayu barbydoll eh? patut la sama2 comel. :)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana