Pabila saya di Cameron Highlands! :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Sadis sungguh tajuk kat atas tuw kan . Jahhhh bila kau pegi Cameron hahh? tak ajak aku pon kann . ase aku berjalan jew ramai jew nak ikot bontot aku niey . aku bukan pegi sana naik ferrari merah pon yang kau nak ikut bagai . hahaha . takpe-2 nanti aku bawak kau yew senah oiyy! hahaha . bile tah aku pegi cameron . hanyalah lakonan semata . shuhhhh jangan bising2 kang cik senah tahu . abes laa aku kena hempuk! hihihihi .. 

Actually aku teman mama pi jamu mata kat kedai bunga di sekitar kawasan Ipoh jew .  kau bajet cameron kan amy oiy! hehehe .. apekan daya angan2 aku setinggi puncak cameron highlands . 



Banyak pilihan kan . nie yang aku cakap buad mama aku rambang mata jeww hehe :D 



Seraya mama pon berbisik di dalam hati . nak pilih mana satu niey ? aduhh rambang mata aku niey . haha :)

aku pon berkata-2 didalam hati sambil snap gambaq niey . ''eyhh mama niey . tak payah nak beli banyak-2 sangad . umah tuw dah macam utan belantara . nak buad hutan simpan ke kat umah tuw . hahahaha'' .. kalau mama dengaq niey mampoi aku kena beletiaq! hihihihi :D

aduhh kok kepanasan itu petang .. takpe2 yang penting mama belanja aku ngan adik luch! hihihi ..  Nasi Ayam Madu! yummmyy! :) (takdak gambaq nasi ayam madu . tak sempat nak snap . peyut dah lapaq sangad . hehehe..



Jangan sedih bila Allah tak bagi apa yang kita minta . Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah tahu kita tak layak dengan apa yang kita minta . Tapi bukan Allah tak bagi terus . Allah ganti dengan yang sesuai . Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah teringin (rindu) nak dengar kita duk merayu kat DIA . Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah takut kita lupa diri . Tapi teruslah meminta sebab kita HAMBA-NYA



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

4 nota cinta ♥:

CikNana said...

wah..jeles aku tgk.hehhee

Nurul azyani said...

Erm..jelez aku

Nurul azyani said...

Best la dpa dpt p jom heb0h..

Awie Omar said...

baru follow sini. dari awieomar.blogspot. jemput la singgah sana. berminat nak join Next Top Blogger 2 tak?

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana