Moga ESOK lebih baik daripada hari ini ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Sesungguhnya pada tanggal 11 April 2012 kita dikejutkan dengan berita yang bagi aku menakutkan diri aku dan keluarga .. Aku berharap semua berada dalam keadaan yang baik hendaknya . Kita harus menerima dengan lapang dada . InsyaAllah .. moga di permudahkan segala urusan hidup kita yaa kawan-2 ;) Aminn .

Hari niey terasa begitu bersalah dengan diri sendiri . orang lain tengah berada dalam keadaan yang ketakutan aku boleh bersuka ria dengan kawan-2 :') Maafkan Saya :(

Yaa .. life must go on .. harus ada batasan nya yaa ;) semoga kita mendapat keberkatan dari-Nya InsyaAllah . Jangan tinggal solat yaa kawan-2 (memperingatkan diri sendiri jugaa)


Ok . ini Cik Ayu .. kawan seperjuangan sayaa ;)


Ini Melisa .. adalah kawan seperjuangan semasa menjalani Latihan Industri selama 6 bulan ;)


Cik ayu niey merupakan salah seorang kawan blogger aku jugak . dia seperti aku sangad bercita-2 tinggi . hahaha.. angan-2 pon tinggi .. InsyaAllah semoga kita bejaya sampai ke puncak angan-2 yaa cik Ayu . Aminnnn . ngeh3 ;P

Nak di panjangkan cerita pagi tadi aku terlewat bangun .. jam handphone aku dah berkali-2 bunyi . tapi tuan nyer masih meneruskan tidur .. layan pulak dengar bunyi jam tuw yerr . ngeh-3 . bangun-2 tengok mama takde . konpem lettew pegi beli sarapan tuk aku . hahaha .. beli sarapan untuk anak dia yang pemalas niey . makin bertambah-2 lemak badan aku niey :P

Aku mandi dengan kadar paling segera .. make up pon alaa-2 cincai jerkk .. kang cik ayu tingai kita pulak .. hehehe ;) so siap! mama tanya taknak makan kerr ? errr taper laa nanty balik boleh makan . macam perut ko tahan sampai petang kan amy? so sampai-2 ipoh parade aku pon gasak laa ajak cik ayu ngan mel teman aku breakfast walaupun jam sedang menunjukkan pukul 11.59 haha.. banyak laa ko punye breakfast :P


this is my b'fast menu .. yumm-3 ;)


Saya yang bernama Nur Aimi Farhana ♥ Berusia 22 tahun pada tahun 2012 ♥ 


cik ayu cakap muka aku pakai tudung bawal nampak lain .. hehehe.. dia cakap cm niey kot muka aku time sekolah duluu.. hahaha.. arghh gasak jelaa.. sebenarnya dah lama gile tak pakai tudung bawal . memang tidak di akui kekok gile laa :D


besauuuu gedabak kauu .. bukanlah BER-niat ingin menunjuk-2 .. hanyalah sekadar menceria kan suasana .. sebenarnya ingin memperkenalkan tuan punye blog yang tak berapa nak TERkenal lagik niey .. muehahahah ;) jokinggg



"Tidaklah bumi bergoncang kecuali kerana ada maksiat yang dilakukan di atasnya. Bumi gementar takut Allah melihatnya." - Kaab bin Malik RA





p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :)     

4 nota cinta ♥:

susulemakmanis said...

moga kita semua dilindungi..btw,dah follow u comel=)

Norayu Yusof said...

terbaik la entry hehehehe ^^

kai said...

bestnye dia berjalan2...

- encikkai.com -

zera eira said...

zera rse muka awak macam cik ayu la. cecomel chemontok cebulat je. ha, puji tw. cantek. :)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana