Hari Bahagia syiokkknyewww! ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Fuhhhh... fuhhhhhh.. penat taw. korang tahu aku penat ? tak tahu kan . peduli hape korang kan kalau aku penat. hihihihi.. tapi aku masih mampu tersenyummm lebaq :D . Hari ini pada tanggal 5 May 2012 merupakan hari pertunangan maksu kepada Cik Ayu Barbdydol kitewww . bukan aku atau cik ayu punya pertunangan.. tapi nampak macam aku ngan ayu yang over sekali kann . biasa laa kiteorang memang suke interprame lebihh hihihihi.. temanya kaler pink! match sungguh ngan blog aku kan . comel sungguh kaler pink . walaupun ia bukan lah kaler pebret gua! hahaha tetibe kua gua' pulak kann :D

Kerana nak ikut tema pink aku bersungguh-sungguh suh mama jahitkan baju niey tuk aku . hahaha pagi tadi jugak siap baju niey . hahaha tengkiyuuu ya mama . aku memang suka susahkan orang :D ngeee tapi mama tetap layan karenah aku kadang kala yang agak menjengkelkan ini! 

Aku tak mau cite panjang lebaq . lumrah manusia lebih suka melihat dari membaca . ngeee :D

Fuhhhhh..fuhhhh kami COMEL takk ?? hahaha . perasan sudaa :D ngee

segak-2 depa kann :D semoga bahagia selalu yaa :D

kak zai di hari bahagia

adik badik godang! hehehe.. omeyy sumenyeww

bersama adik bongsu cik ayu :D 


inilah pelamin simple jew . handmade taw . hasil dari tangan ibu cik ayu barbydol kiteww HAHA :D


sebahagian hantaran dari pihak lelaki 

kak zai dan abg azmir

Selesai sudah . syukur dipanjatkan kepada Illahi . semoga impian kak zai dan abg azmir tercapai hingga ke jinjang pelamin . Aminn . tempoh pertunangan mereka 6 bulan sahaja . InsyaAllah bulan 11 nanti berlangsung lah majlis pernikahan nya InsyaAllah . 

Jika manis, Allah mengajarku erti syukur. Jika pahit, Allah mengajar ku erti sabar. Jika dikecewakan, aku sedang belajar hakikat tawakal. Bila cemas, Allah mengajar ku erti raja' (mengharap). Jika sedikit, Allah mengajar ku erti qanaah (berpada-pada). Ya Allah, lepaskan hati kami dari asbab-asbab ini, agar kami bebas dan tenang berpaut pada 'musabbabil asbab' (Penyebab segala sebab) 



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

3 nota cinta ♥:

wawaroxx said...

pink. so cute!

myra abdullah said...

congrat to them =)

MrS LoLiPoP said...

wahh . cantekk .

btw , semoge kekal till Jannah ;)

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana