My Friend Wedding ♥


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

"Cakap banyak pun tak guna , Sepak pun tak kena" Love can come n go , but..friendship , remains forever , being a friend to everyone , everybdy is enough to make me smile each time daripada takde kawan langsung . Alhamdulillah , Allah swt give me a lot lot lot of friends in my life . di setiap penjuru , baik muda , tua , kecik dan besar . Syukur . Tq to all my sahabat perjuangan . lets achieve n grab our dreams!

meh..meh..meh tengok sini.. lelong..lelong , kihkihkih .. suke-suke aku jerr nak lelong a.k.a jual anak dara orang kat blog. joke jer yerr.. hehe dunt be angry bird lerr hahaha.. bukan salu dapat gurau-gurau ganas cam niey , hehehe 5 tahun sekali dapat jumpa korang gila babin kann :) sumpah rindu giler kat korang rindu giler kat ex-student Smk Dato' Haji Mohd Taib , Chemor batch 2006 & 2007 , even kitaorang sume bukanlah satu kelas tapi bila berkumpul camniey rasa nya terubat rindu selama 5 tahun yang dah di peram , kahkahka terok-terok padahal rumah sume dekat-dekat belaka , bizi benor kann , kuikuikui :)

Wif Cik Aisyah


Dari kiri Cik Ain , Aku , Pengantin kita Puan Nurul Ajera , Cik Haniey , Cik Laila kitew 


kawan-kawan seperjuangan Ku! pada suatu ketika dahulu .. sedihnyaa :')


Conquer! itu pelamin , hewhew pengantin dari jauh dok usha jerr sambil berkata-kata didalam hati ''depa buad onar atas pelamin aku eyh'' kahkahkah :D 




Okay , actually ade dua wedding taw , on that date yang sama , dua-dua kawan sekolah aku , sebaya dengan aku , umur dorang 22 tahun sebaya aku taw! hahaha perlu ker aku mention banyak kali pasal umur tuw.. tak kot kannn , haha 

Okay ini pengantin yang pertama kita orang terjah !


wahhhh , segak kemain yerr En Azmir Faiz kitew dan pasangan nyer Puan Nurul Ajera hewhew

Manakala ini pengantin kedua yang kiteorang terjah , kuikuikui


Alhamdulillah selamat dah kawan-kawan aku niey , tumpang seronok laa , hari penuh dengan gelak ketawa! :)




Korang kena paham , selepas 5 tahun baru dapat jumpa tuw jadik cam niey ,  bukan main seronok bergambor tak hengat.. hewhewhew , *sory entry kali niey paling banyak gambo! grrr ;) MAAFKAN SAYA ;)



Yang buruk datangnya dari saya. Dan yg Baik datangnya dari Allah :) segala pujian hanya untuk Allah :')



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana