Selamat Tinggal KKSS ♥

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Perasaan sedih dan sebak pabila mendengar kata-kata dari salah seorang pensyarah apabila memikirkan kami semua , pelajar sem akhir hanya berada di kolej kira-kira selama dua minggu sahaja lagi . selepas ini akan meninggalkan Kolej Komuniti buat selama-lamanya . terlalu sebak dan sayu sehingga pensyarah kami tidak dapat menahan kesedihan lalu gugur lah air mata seorang  pendidik yang telah mendidik rakan-rakan ku hampir dua tahun . even aku baru masuk kolej tahun niey pon aku turut rasa sayu , sebak dan sedih jugak . terpaksa berpisah dengan kawan kawan baru aku ini . 

Sungguh pun aku masih baru di sini . tapi banyak jugak yang dapat aku pelajari . terima kasih kepada kawan-kawan seperjuangan , tak lupa juga terima kasih pada pensyarah-pensyarah yang disayangi yang banyak membantu aku dan memberi kepercayaan yang penuh terhadap aku . 

Ok semalam 24 Mei merupakan 'Hari I.t' di kolej komuniti sungai siput . haha aku telah dipaksa dengan kejam sekali untuk menyertai pertandingan debat dan juga mempersembahkan final projek laman web . walaupun ia bukanlah dengan kerelaan hati . Alhamdulillah berkat kesungguhan hati dan ketabahan jiwa . dua-dua tuw aku dapat Naib Johan jerr jadi laa kan . aku memang tak berharap apa-apa kemenangan pon . but aku cuba beri yang terbaik , memandangkan aku mewakili kelas aku . sebab saingan sangat-sangatlah hebat .. sebab tu aku tak expect langsung aku boleh menang.. hehe gasak jer aku niey . kira lectre dah pilih kita tuw sebab dia percayakan kita laa kann ? kankankan? :) 

Kawan seperjuangan ku dari kiri Ila , Fatin , Aku , dan Cik Ayu :)



well kepoyoan teserlah kannn ? kuikuikui :P



ini kawan-kawan saya STM 4A

ini kawan-kawan saya jugaa STM 4B

Kawan-kawan seperjuangan , ini kawan-kawan kelas aku STM4C

Ok jom kita tengok gambar sekitar 'Hari I.t di KKSS'

Gambar keseluruhan pelajar semester akhir .. Bye² kawan² :')


Sekitar acara Pertandingan Debat yang di anjurkan oleh unit I.t . yang bertajuk . "Penggunaan facebook adakah memberi impak kebaikan kepada Pengguna" 

Inilah pengalaman pertama aku menyertai pasukan debat . ini lah pengalaman pertama aku selama 22 tahun aku hidup di muka bumi ini kahkahkah . dapat jugak aku menimba pengalaman . dari tak tahu ape-ape pon sebelum ini . kan kan kan ? heeee


Meminta maaf tidak bermakna anda betul atau salah, ia hanya bermakna anda menghargai hubungan anda lebih daripada EGO anda , kuasai ego anda , jangan ego yang mengusai diri anda



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

1 nota cinta ♥:

Pink Lavender said...

byk kesan -ve ke +ve FB nih?
hahah


done follow kamu
jom follow makneng

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana