Wedding Geng Blogger Perak ♥



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Buat pengetahuan korang ini adalah pertama kali atau julung-julung kalinya aku men-joinkan diri dengan geng dari Blogger Perak . kewujudan group blogger perak sudah sekian lama termaktub dalam kepala otak , benak , sanubari , pemikiran hati jantung aku , yess! aku menyedari kewujudan nya , tapi tidak aku pernah sesekali ingin merasai kenikmatan , keenakan , keasyikan dan keseronokan nya! Alhamdulillah berkat kesungguhan dan ketabahan hati , lantas aku memberanikan diri aku yang telah sekian lama di selubungi oleh perasaan malu dan buat² tak tahu malu , pada tarikh 2 Jun 2012 aku men-joinkan diri for attend wedding one member of the Blogger Perak! yeayy!! tepukk tangan~ :D Atas pelawaan cik Laila Azwa , sahabat Blogger Perak jugak! merangkap sahabat seperjuangan ketika di bangku sekolah . weeeee ;)

Terima Kasih pada yang sudi menjemput , even baru kenal korang a few hour , but korang sangat friendly , keakraban sesama geng blogger perak , sangat mengujakan diri aku . kegilaan kentang korang yang suka kan pada kegambaran (suke snap pic) like!like!like! wakakaka , same goes like me lalalala~ :P , sebenaqnya aku memalu kucing 1st uhh (sedar siapa diri ini) kuikuikui , lastly tengok dorang jenis selamba , tak kenal pon macam dah kenal lama , aku pon gasak jelaa buat-buat kenal . haha

ada diantara mereka yang aku masih belum mengingati nama! wakaka , soryy erk second time aku janji aku engat okayy!
we are family

gadies-gadies bunga sunti yang menyinari , yang mewangi ini dari Blogger Perak

Ok time niey kiteorang pose trademark pengantin! wakaka (huduh giler muke aku) *blushing 

Okay! ini pon sama , banyak beno eyh trademark nyer kuikuikui

wahhhh sesi tangkap bola-bola api pulakk dah! grrr muka aku tak nampak pulak ciss! >_< haha

pelamin nan indah yang tersergam mewah di dalam dewan SMK , Bercham Ipoh 


Okay gambaq niey , kita ciplak kat blog Adik Muna , heeeee sorry dik :)



Ok ini antara view yang lebih jelas , meja santapan dan juga pelamin okayyy!!


gadies-gadies dan abg-abg munge comel blogger perak , homaiii lublub ♥


sila .. silaa .. sila turunkan tandatangan memasing , sebagai tanda kenang-kengangan kaann , gitewww :)


"Jangan melihat masa lalu dengan penyesalan,jangan pula melihat masa depan dengan ketakutan,tapi lihatlah sekitarmu dengan penuh kesedaran"



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

6 nota cinta ♥:

Norayu Yusof said...

wahhhhhh meriahnya kawen ^^
rugi aku xd sama

Kontes Blog said...

Nice Post.. Mampir Balik deh :)

farah hanim said...

memg meriah btol weeding nieee
ramai plak tu blogger2 perak
heehee
awsome :D

Fariz Reza said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 1074 .

Nanti awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link
nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

Azwa said...

oit2..gambo ak laaa

Pisyek Kumar said...

tak ajakkkk~~~~

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana