Karnival Hijabista 2012 :)


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

Untuk pertama kalinya ucapan Terima Kasih kepada yang membawa aku pergi event niey .. KARNIVAL HIJABISTA "PENCARIAN IKON HIJABISTA 2012" . Aku bukan nak story the whole thing ape yang berlaku kat event niey . sebab aku tak dapat nak shoot gambar-gambar yang cantik yang membolehkan aku sharing ngan korang sume . Aku just nak share what i feel and what i see *eyh betul ke ape aku tulis tu??* HAHA ,  kiranya about the situation laaa :) 

Actually aku tak pernah langsung join event yang melibatkan orang-orang terkenal , butik-butik terkenal macam niey .. keterujaan untuk datang kat sini lebih kurang dalam seminggu tak tido lena .. what i feel , HAHA over kann! :p . Aku dah terbayang-bayang kat sana nanti aku akan jumpa blogger yang femes-femes vouge vasss , aceyceycey *berangan lebih aku kan* :p







Kad no cabutan bertuah , actually no aku tak bertuah langsung okay! HAHA :p

Sebelum orang ramai masuk ke ballroom niey adalah lebih baik nya aku snap se das dua gambo.. HAHAk :p

Okay event niey diadakan di Hotel Grand Dorsett Subang pada tarikh 1 Julai 2012 , event ini berlangsung dari pukul 9 pagi sehingga 5 petang , yang bertemakan warna Pink + Turquoise .. wahhhhhhh cantik sangat ! bole di jadikan tema baju raya tahun niey kann! hehe :)

Antara celebrity yang hadir pada hari tuw , seperti Kak Farra Deeba , Kak Yatt , Ekin dan Mawi , ramai lagik .. tapi dukacitanya tak dapat nak snap gambo dengan dia orang sume . sangat rushingg.. sedih ok! *sila percaya* :')




Di sini laa terdapat pelbagai gerai jualan butik-butik terkenal , seperti Radiusite , Hajaba , Butik Najjah dan lain-lain lagik .



Wif kak awin dan Kak Farah Anuar *bakal ibu yang sangat comel* ♥ — at Grand Dorsett Subang Hotel.


Wif Puan Mona Din ♥ Pemilik Butik Hajaba ;) — at Grand Dorsett Subang Hotel 



HAHA .. muke budak buas!! budak yang terlalu giler kepada kegambaran , ape boleh buat kann , what i feel Happening Sangat²!! ♥♥♥ ;)

Kami pegi reramai , tapi yang banyak nyer gambar kami berdua jer kann , aku dan chan menggunakan konsep *aku tangkap gambo hang , hang tangkap gambo aku* ahahahaaa.. :)





Gambo terlampau banyak .. so saya update secara pukal cam niey ekh .. HAHA :p — with I-syah Hashim at Grand Dorsett Subang Hotel.


Akhir kata dari saya Thanks for everything KAWAN!! ♥♥♥♥ *winkwink* ;)


Apabila kita redha atas sesuatu yang mengecewakan hati kita.. Maka percayalah Allah akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tidak di jangka .. Inn Shaa Allah . Aminn :')


p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

18 nota cinta ♥:

onie said...

waaaaaaaaa bestnya dpt jumpa org cantik2 :)

Syazlina Khairuddin said...

comelnya farah anuar tu =)

Ruzzezanie said...

tu diaaa.. kemain! comel dia.


ehh, farah dah peknen ea? baru tahu. ok, ketinggalan. -.-

nuyui a.k.a miss YUI said...

semua cntik2..

p/s: bljr kat ss ea.. yui pon dok ss ..hihi.. SG siput =)

#ciksuzlin said...

tak ada sape pun nak ajak kite pi event2 mcam ni.(T_________T)"

Bayu said...

hiks... saya rasa macam penah perasan kamu la masa kat karnival tu..& saya suka nota kaki kat last entry ni... perlu redha untuk perkara yang mengecawan... :)

Princess Feyqa said...

bestnyee! tringin nk pi juga huhu

Nurul Nadia said...

cantik...

miss Fyqa said...

serious,farah anuar sgt cantik . :D

nanakimie said...

baru tau farah af tu pegnen,comel sgt:)

~uǝǝʇɐɟ said...

Seronoknya jumpa kak farah breep breep! :D emmm nak tanya boleh? font blog ni jenis font apa ? berminat ^_^v nanti reply dekat comment box blog sy tau...

Boni JLL3 said...

wahh.. bestnya dia.. bergaya sakan depan kamera nampak..hehe

amal said...

WAAA , BEST NYAA ! :')

nabByla said...

bergaya sakan naaa.. hehe.. :)

nice to meet u...

follow u.. ;)

aimi said...

selalu sgt bce ayt yg last 2.. n harap sgt tuhan akan ganti yang lebih baik

Bro Aim said...

untunglah

Nadia Elena said...

bestnya dapat pergi..
jeles ni jelessss.. :(

Rniz said...

Eeeh jeles kita, awk bergambar
dgn Farah yg cantik tu.

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana