Aidilfitri 2012 ♥


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Assalamualaikum!!  masih belum terlambat lagik rasanya saya Aimi Farhana dan keluarga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR dan BATIN!!  kepada seluruh pembaca blog ini . Mekasihhhh! ;)



Macam biasa laa pepagi rayer orang lain sibuk nak beraya pi solat rayer aku kat umah kroohh~ kroooh~ teruk betei kann . well memalam raya teman mama pi shopping . last last minute punye shopping  konon lahh! KONON! malam rayer orang lain dok sibuk seronok kat kampung berkumpul reramai . Aku?? takbir raya dalam kereta lah . Malam tuw decide nak pegi kuala kangsar saja laa nak cuci cuci mata . bak kata mama.. Orang tok sah cita laa memang ramai gile . bisik dengan mama ingat kita jerr yang merayap memalam rayer rupe²nya ade geng! hahak ;p 

pusing pusing takde satu benda pon yang melekat kat hati nak beli! tapi malam tuw kite jumpa pelakon Reza Hasbi! korang kenal tak diaa? ;p dia meniaga taw dua kali kita pusing kawasan tuw . konon nak buat confirmation . wakakaka . second round tuw kite tengok muke dia , dia senyum dekat kite okay *pengsaaaannn! over kau jah! hahak ;p walaupun pulang dengan tangan kosong dan hampa . tapi disebabkan Reza Hasbi dan senyum kat kitew ahhhh terbayang-bayang wajah ayu dia . hahak ;p

Seperti kebiasaan tiap tiap tahun.. hanya beraya di Ipoh sahaja.. beraya rumah opah , keluarga sebelah mama . Meh laa . meh laa korang layan laa gambar gambar  Aidilfitri 2012

Wif Mama! Abaikan muka mama yg mcm hantu tepung tuw! hihihik ;) — with  Analiza Kamalul Ariffin at Umah Mama.


Dari atas kiri sekali mama aku , mak long , mak lang..
duduk depan Aku (Aimi Farhana) mak su aku dan anak-anaknya . 

Okay kami dibuli oleh Pak Lang aku! pandang kiri sumeeeeee! hahak ;p

Kami masih di buli! sila pandang kekanan pulakkkk .. wakakaka ;p

Pess timeeee kot aku pakai baju rayer sama kaler ngan mama , macam berjanji pulak sume pakai kaler pepel . Inilah yang dikataka SEHATI SEJIWA yewww dok? melalui pemerhatian aku this year ramai yang choose kaler purple kan sebagai tema rayer . nicely kite geng lahhh!! hihihihi ;p


Adik aku yang bongsu bersama sepupu sepapat merangkap anak maksu aku! 


Dari kiri Haznina Nur Shazana , Aqiff Haidar , Dayana


Kaum adam tengah melepak! hihihihi ;p


last but not least ;)
helloo i'm Aimi Farhana 



Moga Allah mematikan kita dalam keadaan "Husnul Khotimah"

dan menjauhkan kita mati tidak beriman "Suul Khotimah" . Aaminnn :'(






p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 

7 nota cinta ♥:

Bro Aim said...

sentap..tak datang rumah pun..zzzzzzzz

Amani◕‿◕ said...

Raya sakan nampaknya ! WAh... Baju sedondon dgn mama.. sehati sejiwa la kan ?? :)

chot ok..! said...

http://chot91.blogspot.com/2012/08/contest-segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

first contest dri chot..feel free to join n support me yer..tq..:)

shdhiqbal6 said...

salam amy weh nk story skit nieyh.. pasal blog yer syg... hehe ade whatsapp tak ??

shdhiqbal6 said...

amy ade whatsapp tak?

cci said...

yg last tu amboi.. puple lagi.. ^_^ comey..

Fiza Suhaimi said...

amboiii meriahnyee raya dia.. sis sweet sangat.. ^^

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana