Felda Residence Hot Spring, Sg. Klah


Mengikut perancangan yang betul² dirancang sebenarnya nak gi kenduri kahwin , almaklumla , hari raya kan . jalan raya bersesak dengan kereta . Lebuhraya kalau ada 4 lorong pon belum tentu lancar nya , jadi nak dipanjangkan cerita , bertolak dari Ipoh kul 1 , cilok punya cilok , baik punya cilokkkk.. Kul 4 baru sampai rumah kenduri . Dah alang-alang sampai kami pon redah jer pergi kenduri tu . Abang dah siap berdialog ngan aku dalam kereta , kalau ade lauk kita makan laa yea , kalau takde kita berhenti jela makan kat tepi jalan yea , hikhik .

Tarikh : 11 OGOS 2013
Masa kejadian : Raya keempat
Lokasi Kejadian : Lebuhraya Utara Selatan , Trolak, Sungkai, Hot Spring, Sg. Klah
Antara yang terlibat : Gambar kat bawah nie laa , kalau nk cite sorang² pon belum tentu korang kenal .









Mohd Azhar & Aimy Farhana




Abang abang tough kiterrrr, hikhik Sharul , Mohd Azhar dan Azman :D heeee

Abangg dan Sayangggg ;)




















Sebelum balik gegedik dulu snap snap gambarrr.. hikhik :)

Bercinta dan Setia saat berada jauh dari mata, bukan sesuatu perkara yang mudah . Tapi kerana sayang , masing-masing akan mencuba sedaya upaya, supaya tiada hati yang terluka. Bila dah jauh , haruslah saling percaya . Bersangka baik juga kunci sesebuah hubungan .

Walau jauh di mata, bak kata orang dekat di hati , kan ? Yang jauh terasa dekat , dengan adanya kuasa teknologi yang serba canggih ini . Tapi jangan pula di salahgunakan . 

Di saat dia jauh , biarlah doa yang menyatu dan mendekatkan . Doa itu kan penghubung terbaik antara kita . Usah risau , jika dia benar milikmu , pasti akan menjadi milikmu jua . Walau jauh terpisah , dia pasti akan kembali juga .

Jodoh itu rahsia Allah . Sekuat mana kamu setia, sejauh mana kamu bercinta , kalau dia bukan tercipta untukmu , pasti kamu tidak akan bertemu . Tetapi jika dia memang jodoh kamu , sejauh mana dia pergi , dengan izin Allah , pasti dia akan kembali ;)



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 
kindly visit our FB page : Senyum Itu Indah

1 nota cinta ♥:

Zamani Abe said...

Terbang melayang dari blog & mendarat di sini ('',) Salam Ziarah, & jemput ke blog ya : Blogger Sekalian, Tolong Zam Sound Budak Blogger Baru Ni Boleh Tak?

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana