Majlis Konvokesyen Kolej Komuniti Wilayah Perak Kali ke-10 ♡


Tahniah kepada para lulusan Kolej Komuniti Wilayah Perak di atas kejayaan menamatkan pengajian masing-masing . 

Seramai 680 orang graduan yang mengikuti pelbagai kursus di lima kolej komuniti menerima sijil masing-masing pada Majlis Konvokesyen Kolej Komuniti Wilayah Perak kali ke-10 di Dewan Jubli Perak Kuala Kangsar . 

Kolej Komuniti terbabit ialah Kolej Komuniti Sg.Siput membabitkan 170 org pelajar, Kolej Komuniti Gerik 133 orang pelajar , Kolej Komuniti Chenderoh 74 orang pelajar , dan Kolej Komuniti Pasir Salak 189 orang pelajar .


Memasuki dalam perkarangan Dewan :)

Bersama Cik Aiyu , merangkap assistant kelas aku .

yang niey pulak dengan Cik Aishah , merupakan sahabat ketika menuntut di KKGERIK .

kawan sekelas Cik Aiyu dan Saudara Aminnur Hidayat :p

Bersama Mama tersayanggggg . I LOVE MA 

yeaaayyyy dah dapat Sijil . Thanks for the flower Cinta Hati MohdAzhar 

Antara sebilangan pelajar Kolej Komuniti Sg.Siput :))


Alhamdulillah , syukran jazilan ya akhi :)



dugaan hidup ini umpama memijak duri-duri yang tajam , mungkinkah di akhirnya nanti terbentang permaidani sutera , tapi masa akan terus brgerak memaksa kaki ini untuk terus melangkah pergi :'))


Terlebih dahulu , saya ingin menyusun sepuluh jari jikalau gambar ini telah menggangu gugat pemandangan anda , hehehe . Selesai sesi penyampaian sijil , kami di benarkan bersurai dan boleh mendapatkan ibu bapa masing-masing . Aku dari jauh dah senyum-senyum kambing , sampai-sampai je kat mama perkataan yang keluar dari mulut dia Congratulation sayangggggg.. so sweet kahkahkah! , lalu dia menghulurkan aku sejambak bunga , tak berapa nk jambak sangat laa , lagi pun ada 3 kuntum je bunga ros nya . hihi . TERIMA KASIH sahaja yang dapat ku katakan pada waktu tu . Nak nangis jurai2 air mata mama pulak kat tepi aku (haha malu laa pulok) . 


Akhir kata dari aku (kalau dia baca laa) hihi . 
Saya tulis nama awak di atas awan tetapi sayangnya ditiup angin , saya tulis nama awak di atas pantai tetapi sayangnya dipadam ombak , tetapi akhirnya saya tulis nama awak di dalam hati saya , biar ia kekal selamanya 



p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 
kindly visit our FB page : Senyum Itu Indah
 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana