Majlis Menyambut Menantu di Gerik,Perak

Assalamualaikum. Pejam celik pejam celik hari ni genap dah 5 bulan jadi isteri kepada suami ku yang tercinta, iaitu Encik Mohd Azhar Bin Mohd Nazeri. Amboii bukan main lagik yea terkejut kawan-kawan yang tengok aku dok jiwang bukan main lagi dekat Instagram tu yea..hikhik :p Life after married perlu kesabaran yang tersangat tinggi. Mencabar sangat. Tercabar rasa diri ini . Okay berbalik kepada niat asal aku terlebih rajin update blog hari ni nak cerita dengan uolls kenduri kahwin aku sebelah pihak suami. Kesahnya kenduri sebelah suami dari segi pemilihan busana perkahwinan design pelamin, semuanya haku yang pilih. Orang lelaki dorang nih buta hati sikit nak pilih yang cantik-cantik, maka diserahnya segala kuasa mutlak memilih kepada aku. Konsepnya kena redha jelaa ape pun jua segala pilihan aku. hehehe..

Kenduri sebelah pihak lelaki selang seminggu selepas tarikh kenduri rumah aku, kena ade jarak sampai seminggu disebabkan banyak faktor. Jatuh pada tarikh 8 Jun 2014, Ahad. Aku ni terlampau eksaited dua hari before kenduri aku dah terpacak kat rumah family mentua. Kenduri sebelah suami buat secara gotong-royong best uolls baru terasa kenduri kendara. Tapi bila duk rumah family mentua asyik kena marah je sebab dorang tak bagi aku buat kerja. Menangis dalam hati masuk bilik terus tidur. hehehehe

Walaupun kenduri rumah sendiri dah berlalu pergi tapi tetap terasa kehangatannya. Aicehhh. Nah aku sajikan uolls dengan gambar-gambar kenduri sebelah pihak suami. Gambar ni adik ipar aku yang bermurah hati baik pekerti yang snap kan. Menggunakan camera dslr daku. Manakala gambar ini telah di olah oleh tangan yang terlebih baja ini dengan ohsem sekali. kuikuikui.

Waktu family aku nak balik rasa macam sebak sikitlah aku kena ikut suami dah sekarang, dah tak boleh nak ikut keluarga balik Ipoh. Maka ditinggalkan aku bersama keluarga baru. Tapi disebabkan aku nih lepas tamat persekolahan aku dah biasa jauh dari family so takde laa rasa kekok sangat. Tempat isteri kan disisi suami.

Ini adalah sebahagian rombongan pihak dari keluarga aku.















p/s : terima kasih sudi baca sampai abes :) 
kindly visit our FB page : Senyum Itu Indah

0 nota cinta ♥:

 

Copyright 2015 © . Design by Aimy Farhana